Sådan.
Jeg har læst hele udedørs afsnittet, og jeg har besluttet mig for at plante ude i en lokal skov.
Rimelig stor skov hvor der sjældent kommer nogle, så der er masser af gode hideouts

Umiddelbart har jeg tænkt mig at gå derud i midten af marts og grave mit hul de der 30-40 centimeter, for at sikre mig at jorden vil være så "normal" som mulig når jeg kommer og vil plante.
2 uger efter, i starten af april, kan jeg jo så gå derud med mit blandede jord, mul, sand, gødning og smide det i hullet sammen med frøene, som jeg har spiret hjemmefra.
Jeg har ikke tænkt mig at plante det hjemme først, kun spire dem.
Lige et par spørgsmål:
- Er det fornuftigt at plante flere frø i samme hul? Nu har jeg ikke lige tænkt på hvor stort hullet skal være, men jeg forestiller mig da 0,5x0,5 meter. Hvor mange frø kan jeg så kaste derned i hullet?
- Hvilke frø kan I anbefale til at plante som det nybegynder?
Det skal helst være billigt så jeg ikke har særlig meget at miste.
- Jeg tror jeg er lidt usikker mht. kloner/stiklinger?
Er det rigtigt at hvis jeg klipper et skud af fra en af mine planter, og planter dette skud i jorden igen, så vil jeg kunne få endnu mere frem? OG er det smart at bruge stiklinger/kloner til at starte sin dyrkning eller er frø bedre?
For mine tanker går på at jeg skal bruge frø til at starte med, men jeg kan jo også bruge en stikling/klon hvis det er muligt. Så behøver jeg jo som sagt ikke at spire selv.