Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Vil osige 150 mg er en ganske fin dose, jeg tog 350 på mit første MDMA trip, hvilket var lidt overkill !
Jeg tror man nyder rosen langt mere når man er længere nede i dose. Hvis man først kommer højt op, er man bare skudt af, og husker egentlig ikke så meget, dum som en guldfisk, men glad. Det er blot mine erfaringer.

Godt nytår !

Medlem
Brugeravatar

kværnede mellem 1,2-1,4g mdma med min ven. Håber I fik noget ud af HR.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
quad skrev:

1,2-1,4 fordelt til 2 personer right? Håber da godtnok ikke du selv har kværnet over et gram MDMA.. tomorrow will be a bad, bad BAD day myfriend.. :shock:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Havde en fyr til festen i aften, som lå og gik i kramper efter en enkelt bombe. Der har nok været omkring 100mg i den.
Efter 30 min, hvor vi har prøvet at komme i kontakt med ham ringer vi til en ambulance.
Ham sagde han havde prøvet MDMA før, så det kan vel ikke have været pga. overfølsomhed?

Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
quad skrev:

1,2-1,4 fordelt til 2 personer right? Håber da godtnok ikke du selv har kværnet over et gram MDMA.. tomorrow will be a bad, bad BAD day myfriend.. :shock:

Ja.

et par hundrede mgs bomber til at starte på. og så var det jo lokkende med lidt til næsen også. og det blev det ved med være.

Medlem
Brugeravatar

Link skrev:
Havde en fyr til festen i aften, som lå og gik i kramper efter en enkelt bombe. Der har nok været omkring 100mg i den.
Efter 30 min, hvor vi har prøvet at komme i kontakt med ham ringer vi til en ambulance.
Ham sagde han havde prøvet MDMA før, så det kan vel ikke have været pga. overfølsomhed?

Lyder som en fysisk reaktion, men mener du at det skulle være mentalt?

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
quad skrev:
OrangeLenny skrev:
quad skrev:

Ja.

et par hundrede mgs bomber til at starte på. og så var det jo lokkende med lidt til næsen også. og det blev det ved med være.

Nå okay. :) Bare lige have i baghovedet til en anden gang, at det for det meste, bare er spild af god MDMA at redosere mere end 2 gange. IMO er der ikke rigtigt mere eufori at hente når jeg når op nær de 250-300mg.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Er du 100% sikker på at det var MDMA quad???!! :shock:
Det lyder godtnok vildt mærkeligt!! Og det lyder virkeligt som noget skam cuttet møjlort!!. Undskyld jeg siger sådan, men det er i hvert fald MEGET langt fra noget der ligner rent, eller for den sags skyld noget der er i nærheden af top kvali, hvis der skulle tages i de doser, hvad end det har været!
:hm:
Mit bud er at der måske slet ikke har været MDMA i eller at den har været skam cuttet!, måske amfetamin, eller en anden amf analog af en art.. Hvordan havde i det?
Har i taget meget dagene i forinden vejen?? For så kan jeg da i det mindste forstå den store dose i har taget!! bare 1-2 streger kan hærde helt vildt!!
Håber ikk i givet MDMA pris for det!
Har du et billede? Kunne godt tænke mig at se hvordan det ser ud det der er i omløb?
Det er bestemt ikke for at disse dig quad overhovedt!! eller noget i den stil. Det må du endelig ikke tro!!
Men jeg synes godtnok det virker suspekt med en så stor dose!! især derfor jeg godt kunne tænke mig at se et billede af det, hvis du har det eller et batch? Håber ellers i havde en god aften!

Peace Morpheus!! :peace:

Admin
Brugeravatar

^^Det kan sagtens ske. Misbrugte selv mdma over en sommer for nogle år siden, og der var jeg nok oppe på at tage 8-900 mg på en nat de sidste par gange. Det var det samme mdma jeg brugte hele den sommer og de første par gange var 100-150 mg helt fint til at sende mig afsted. Når man ikke holder pauser stiger tolerancen helt sindssygt. Der er heller ikke så meget effekt ved det længere andet end man blir lam. Det er noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har gjort. Virkningen har heller aldrig rigtigt været den samme igen :?

Nå, det var lidt et sidespor.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Ja det er rigtig Imp.. jeg har da også selv gjort noget meget i samme stil bare ikke over en hel sommer!!
Men jeg fik bare et indtryk af at der ikke var tale om at der var taget MDMA inden for det sidste stykke tid.. Har også selv været med til at indtage et gram sammen med en ven på en 30 timer ca., måske mere enda... Men det har også været i forbindelse med at have gennem kneppet stoffet og receptorerne alt for meget!!..
Men jeg kan i hvert fald sige noget andet så.. Hvis det er nået dertil hvor man skal op på de svimlene doser, så er det tid til at tage en lang pause! At tage en stor pause giver en meget bedre rus end at tage en stor dosis!.. det er min erfaring!

Peace Morpheus!

Medlem
Brugeravatar

Vi lige komme med lidt (kolde) facts. Desværre vil din frustation, Morpheus, over hvordan det var muligt, kun blive endnu større.

- Det var ren krystal mdma. Kom i besiddelse af det for ca. 1 år siden, og har bestemt ikke skambrugt det.
Kan ikke vise et billede da vi jo tog det hele. Planen var såmænd også en dose på omkring 175, som jeg skriver tidligere i tråden.
Jeg har før fået den ønskede virkning ved alm. doser. Jeg tvivler på at det seneste halve år har gjort det 1/4 mindre aktivt.

- Havde ingen vægt den aften, men kan huske at der min. var 1g tilbage.

- Vi startede med at tage 1/10 af det der var oraæt + en lille nasal booster for at krydre ventetiden lidt op. Denne startdose var i særdeleshed nok til at vi begge kunne mærke det, og det blev hurtigt et rent glædesorgie.

- Der var på intet tidspunkt en følelse (fra min side i hvert fald) af overstimulering eller af ustyrlig intensitet.

- Jeg har før indtaget doser på 130-160 mg, måske 4-5 gange i mit liv. Min ven færre gange, og næppe meget større doser.

- Hele tidsrummet hvor vi gang på gang boostede, var mellem 21:30 og 05:30. Kan virkelig ikke huske de præcise tidspunkter. Hvis nogen påstod at det hele kun tog en time, kunne jeg sikkert overtales, men det er vel også forståeligt nok.

- Tømmermændende dagen efter var ikke så gale igen. Den humørdræber man kunne forvente kom aldrig - kun en følelse af at være træt/udkørt. Ud over dette var jeg næsten ved godt mod. Der blev også drukket en enkelt øl + 2 glas champagne + røget en smule. Dette har nok haft indvirkning på hukommelsen/trætheden, men det var i øjeblikket ikke noget der overtog særlig meget af koncentrationen.

Selv om vi havde en hel fantastisk aften, kan jeg selvfølgelig ikke opfordre andre til at lave samme eksperiment. Vi tog det meget hen ad vejen, og det er nok altid vigtigt!
Måske vil vi opleve flere negative effekter end de få vi kan finde frem nu (fx elendig fremtidig virkning fra almindelige doser), men det er ikke noget jeg egentlig frygter på nuværende tidspunkt.

Nogle ting kan bare ikke planlægges/gøres efter, og derfor går jeg ikke med den absolutte følelse af bare at MÅTTE gøre det igen. Det foregik meget spontant, selv om trippet på forhånd var aftalt, og tror det vil være min tilgang til fremtidig omgang med dette og andre rusmidler ;)

Håber I havde i et godt nytår. I SURE DID ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]