Vi lige komme med lidt (kolde) facts. Desværre vil din frustation, Morpheus, over hvordan det var muligt, kun blive endnu større.
- Det var ren krystal mdma. Kom i besiddelse af det for ca. 1 år siden, og har bestemt ikke skambrugt det.
Kan ikke vise et billede da vi jo tog det hele. Planen var såmænd også en dose på omkring 175, som jeg skriver tidligere i tråden.
Jeg har før fået den ønskede virkning ved alm. doser. Jeg tvivler på at det seneste halve år har gjort det 1/4 mindre aktivt.
- Havde ingen vægt den aften, men kan huske at der min. var 1g tilbage.
- Vi startede med at tage 1/10 af det der var oraæt + en lille nasal booster for at krydre ventetiden lidt op. Denne startdose var i særdeleshed nok til at vi begge kunne mærke det, og det blev hurtigt et rent glædesorgie.
- Der var på intet tidspunkt en følelse (fra min side i hvert fald) af overstimulering eller af ustyrlig intensitet.
- Jeg har før indtaget doser på 130-160 mg, måske 4-5 gange i mit liv. Min ven færre gange, og næppe meget større doser.
- Hele tidsrummet hvor vi gang på gang boostede, var mellem 21:30 og 05:30. Kan virkelig ikke huske de præcise tidspunkter. Hvis nogen påstod at det hele kun tog en time, kunne jeg sikkert overtales, men det er vel også forståeligt nok.
- Tømmermændende dagen efter var ikke så gale igen. Den humørdræber man kunne forvente kom aldrig - kun en følelse af at være træt/udkørt. Ud over dette var jeg næsten ved godt mod. Der blev også drukket en enkelt øl + 2 glas champagne + røget en smule. Dette har nok haft indvirkning på hukommelsen/trætheden, men det var i øjeblikket ikke noget der overtog særlig meget af koncentrationen.
Selv om vi havde en hel fantastisk aften, kan jeg selvfølgelig ikke opfordre andre til at lave samme eksperiment. Vi tog det meget hen ad vejen, og det er nok altid vigtigt!
Måske vil vi opleve flere negative effekter end de få vi kan finde frem nu (fx elendig fremtidig virkning fra almindelige doser), men det er ikke noget jeg egentlig frygter på nuværende tidspunkt.
Nogle ting kan bare ikke planlægges/gøres efter, og derfor går jeg ikke med den absolutte følelse af bare at MÅTTE gøre det igen. Det foregik meget spontant, selv om trippet på forhånd var aftalt, og tror det vil være min tilgang til fremtidig omgang med dette og andre rusmidler

Håber I havde i et godt nytår. I SURE DID !