Citat:
Weeerneer skrev: Jamen forhelvede, det er jo ikke det samme! Så må folk sgu præcisere hvad de mener.
En ægte hallucination har INTET med CEV's og OEV's at gøre - CEV, og OEV's får jeg hver gang jeg ryger. Men jeg har aldrig oplevet min afdøde morfar komme ud af vægen efter et sug på en pind, og jeg kender heller ikke nogen andre der har prøvet noget lignede.
I får mig aldrig til at tro på at i har hallucineret på cannabis, no matter what you say - fordi det ikke kan lade sig gøre
Godt nytår
Den grad af hallucinationer du beskriver, tror jeg nu heller ikke at man kan få af at ryge cannabis. ÆGTE hallucinationer som du skriver om, kan man så vidt jeg ved, kun få ved at indtage natskygger f.eks. Når jeg skriver at jeg har hallucineret på hash, så mener jeg milde hallucinationer, såsom geometriske mønstre, objekter der bølger - udvider/trækker sig sammen. Jeg har aldrig oplevet at noget har manifesteret sig så konkret for mit åbne øje, at jeg ikke har kunne afskrive det som en hallucination.
Men det er vel en definations sag. Jeg mener godt at man kan sige, at bølgende objekter, geometriske osv. er hallucinationer. DOG er de ikke ÆGTE hallucinationer, som dem man kan få af natskygger, hvor man ikke kan skelne mellem hvad der er hallucination, og virkelighed.
godt ord igen. jeg forstår godt hvad du mener weeerneeer