Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 06:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hjørdis skrev:
weeerneeer skrev:
Saliva skrev:
weeerneeer skrev:
ingenium skrev:
Jeg siger no way. Man kan ikke HALLUCINERE ved at ryge hash/skunk.
Max synsforstyrrelser, eller CEV's vil jeg gå med til. Men det er noget jeg kun har oplevet ved nul tolerance eller helt i starten da jeg røg, og jeg blev blæst helt væk.

Amen.

Hvordan kan i tale på andres vegne?

Fordi det ikke kan lade sige gøre, derfor.

du er meget skråsikker. Der er sgu mange i det her topic der skriver under på at de selv har oplevet det. Jeg har skam også selv oplevet det en masse gange, både CEV's og OEV's. Folk definerer muligvis hallucinationer forskelligt, og det er nok der filmen knækker.

Du kan ikke blankt afvise at det kan lade sig gøre. Måske for dig selv, men så absolut ikke for alle.

Jamen forhelvede, det er jo ikke det samme! Så må folk sgu præcisere hvad de mener.

En ægte hallucination har INTET med CEV's og OEV's at gøre - CEV, og OEV's får jeg hver gang jeg ryger. Men jeg har aldrig oplevet min afdøde morfar komme ud af vægen efter et sug på en pind, og jeg kender heller ikke nogen andre der har prøvet noget lignede.

I får mig aldrig til at tro på at i har hallucineret på cannabis, no matter what you say - fordi det ikke kan lade sig gøre :roll:

Godt nytår :cheers:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Weeerneer skrev: Jamen forhelvede, det er jo ikke det samme! Så må folk sgu præcisere hvad de mener.

En ægte hallucination har INTET med CEV's og OEV's at gøre - CEV, og OEV's får jeg hver gang jeg ryger. Men jeg har aldrig oplevet min afdøde morfar komme ud af vægen efter et sug på en pind, og jeg kender heller ikke nogen andre der har prøvet noget lignede.

I får mig aldrig til at tro på at i har hallucineret på cannabis, no matter what you say - fordi det ikke kan lade sig gøre

Godt nytår

Den grad af hallucinationer du beskriver, tror jeg nu heller ikke at man kan få af at ryge cannabis. ÆGTE hallucinationer som du skriver om, kan man så vidt jeg ved, kun få ved at indtage natskygger f.eks. Når jeg skriver at jeg har hallucineret på hash, så mener jeg milde hallucinationer, såsom geometriske mønstre, objekter der bølger - udvider/trækker sig sammen. Jeg har aldrig oplevet at noget har manifesteret sig så konkret for mit åbne øje, at jeg ikke har kunne afskrive det som en hallucination.

Men det er vel en definations sag. Jeg mener godt at man kan sige, at bølgende objekter, geometriske osv. er hallucinationer. DOG er de ikke ÆGTE hallucinationer, som dem man kan få af natskygger, hvor man ikke kan skelne mellem hvad der er hallucination, og virkelighed.

godt ord igen. jeg forstår godt hvad du mener weeerneeer :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg tror, jeg er på Jorden?
Jeg har haft korte visuelle hallucinationer, og jeg lydhallucinere jævnligt, specielt når jeg laver musik...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
det vildeste jeg nu har prøvet, er følelsen af at det ligner at ting kommer tættere på mig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]