Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Måske ikke, men har haft et langt forbrug af amfetamin og var pløre fuld samtidigt, så det kan måske have indflydelse...

Junior medlem

Men sagen er at jeg hyggede mig, hvilket var det vigtigste.

Medlem

Sandt, sandt... men jeg håber da ikke du har givet 5000 kr. for 2,5 gram kokain? :)

Fedt at du hyggede dig - jeg hører desværre til den gruppe mennesker som ikke gider at investere i kokain længere (i hvert fald ikke så længe jeg er i Danmark). Desværre har jeg slet ikke gode nok kilder, til at kunne få fat i noget af ordenligt kvalitet, og det er ikke fedt at skulle tage et halvt gram for at få bare en lille virkning... Så kan jeg bruge min penge bedre et andet sted :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

købte også sådanne en klump til nytår, og efter min mening, er det ikke det bedste cola jeg har prøvet. prøvesmagte med en streg på ca 100mg (eyeball), fik denne her kendte klump i halsen, og lidt lammelse i ganen, ikke det vilde. men virkningen var udemærket sammenlignet med prisen :)

men slet ikke noget jeg gider og købe igen. fandme lang tid siden der har været noget ordenlig cola her i sønderjylland.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har endnu til dato ikke oplevet at noget coke der kom i helt hvide pressed klumper der ikke var af dårlig kvalitet.
Men en hurtig vask med acetone og rensebenz gør nu altid underværker.

Medlem

Mr. Hara --> Vasker acetonen det så godt igennem? Jeg har aldrig oplevet at en acetonevask har kunnet fjerne mere end 10 - 15 % af urenhederne. Hvilken metode benytter du? Kaffefilter el.?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Her er nogle guldkorn. :)
Omkrystallisering af Kokain.HCl

Medlem
Brugeravatar

Jeg putter det bare i et kaffefilter og hælder det over, Det kokain jeg plejer at købe er slag på tasken 60 70 % men er tit gulligt så skylder det egentligt mest for at få det til at rive mindre i næsen.
Og jeg vejer faktisk aldrig hvor meget der forsvinder, fordi jeg typisk kun gør det med 1 eller 2 gram.
Det skulle ikke forstås som at en acetone vask ville gøre det 99,99% rent.
Jeg skal også lige indskyde at jeg ikke selv har prøvet med rensebenzin men en gammel drysser jeg kender altid bruger begge dele.

Medlem

Interessant... Jeg synes bare ikke at det gør den store forskel bare ved et kaffefilter og så hælde henover. Coke er jo noget dyrt stads, så jeg er altid mere urolig for de rester der sidder i kaffefilteret bagefter, som jeg så har mistet ;D Derfor plejer jeg også kun at acetonevaske amfetamin :-)

Hvis du får 60 - 70 % rent coke, har du en rigtig god forbindelse. Standard på gaden er omkring 20 % rent (tal for sundhedsstyrelsen - kan finde kilde hvis folk ønsker) - og uden at ane det, vurderer jeg at jeg aldrig har prøvet coke som har været mere end 30 % rent :-(

Trist når man har en ven i Sydamarika for tiden på sprogskole, som skriver at han efter 1 - 2 lines "ikke kan klare mere". Se dén følelse har jeg endnu tilgode på coke :)

Medlem
Brugeravatar

Ved lorte coke er det heller ikke min oplevelse det bliver meget bedre, Men det meste af det gode coke jeg er stødt på har lugtet ret kraftigt og eller været lidt misfarvet og der har acetone vasken hjulpet en del..
Du kan jo også bare om krystallisere dit coke efter den gode guide kemal linker til.
Så skal du nok ende op med noget propert drys.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har aldrig prøvet at få en klump i halsen af god cola. Eller blive bedøvet i hele ansigtet og halsen.
Hvis man suger en streg på 100-120mg og man ikke mærker noget inden for de næste 2 min er det imo noget LORT! Som ikke er værd at suge.
God cola rammer næsten med det samme, og hvis det ikke gør det så er det noget knep du har fået fat i.

Det bedste cola som jeg har taget nogle gange vil jeg nok skyde på måske 70% rent.(måske mere)
Det var helt fint pulver, lagde en streg op på ca 120-130 mg, fordi jeg troede det var lige så cuttet som alt andet.
Jeg sniffede stregen og jeg kunne tydelig dufte den syrlige søde cola duft, jeg nåede dårlig nok at sniffe stregen færdig før jeg kunne mærke at man hjerte begyndte at accelerere, i løber af de næste 20-30 sek kunnde jeg mærke cola´en allerede havde ristet mig. Havde ikke den store fest lyst, lad bare og hyggede stille og roligt og hørte musik.
Jeg var pinlig ædru da jeg tog colaen.

5 min efter var jeg allerede godt ristet, jeg besluttede mig at tage en streg mere inden vi smuttede ned på diskoteket.
Jeg tog en på en 80-100mg samme syrlige søde duft og hjertet begyndte igen at accelerere inden var var nået at tage stregen færdig.
Vi gik ned på diskoteket. Og jeg var derinde ca 10-15 min efter jeg havde taget den sidste streg, jeg var så påvirket at jeg måtte ud på wc´et og knække mig.

Det cola jeg fik dengang det var helt fint pulver, og de bedøvede næsten ikke, og smagte syrlig sødt og duftede faktisk godt :)

Admin
Brugeravatar

Synes det er lidt i overkanten at råde folk til at tage 100-120 mg til at starte med. Hvis det er næsten rent kan man altså få det RET skidt af så meget på én gang. Ikke at det nødvendigvis er farligt. Men jeg ville starte lavere ud, hvis det er den første streg. Bare for at være sikker.

Btw, topic er næsten et år gammelt...

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Yes, det er en pænt høj dosis, hvis det er rent. 50mg burde være mere end rigeligt. Og ren kokain bedøver ganske udmærket, bla. derfor, det har været brugt som lokalbedøvelse ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Incase skrev:
købte også sådanne en klump til nytår, og efter min mening, er det ikke det bedste cola jeg har prøvet. prøvesmagte med en streg på ca 100mg

Er det ikke det samme som at sige :
den der sorte hash har jeg prøvet... den er efter min mening ikke den bedste ? :lol:

og behøver bedøvelse være en god ting ?
har hørt rygter og tandlægebedøvelse og andet sjovt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nøps, bedøvelse er ikke nogen garanti, men det skal stadig ske, hvis man smager på et par mg af stoffet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja okay det er rigtigt nok,
har jeg dog aldrig prøvet, altså at det ikke havde nogen bedøvende effekt,
men har prøvet at det havde en meget kraftig bedøvende effekt og næsten ingen " dopeness " ;)

Der tænkte jeg selv på en andet bedøvende kemikalie det kunne være cuttet op med.

Medlem

Meget dårlig kokain er cuttet med lidokain.
Et lokalbedøvende middel der umiddelbart snyder køberen til at tro det er godt fordi du ikke kan mærke tænder eller næse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
mr.hara skrev:
Mit gæt vil være det er blevet cuttet og trykt sammmen igen..
Du kan jo bare lave fx 0.2 g om til freebase om veje hvor meget der er tilbage, det er imo den nemmeste og bedste måde at teste renheden på.
Din ven er vel ikke en særlig god ven hvis han har solgt dig 4 gram coke og 6 gram kreatin.

Freebase coke, vejer så lidt mindre end almindeligt coke. 9,5% for at være helt nøjagtig (hvis man har Kokain.HCl). Men ja, at freebase det, er en god måde, at finde ud af hvor rent ens coke er :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

og uhyggelig farlig :D
pas på nallerne derude

Medlem
Brugeravatar

Fordi dit coke er cuttet med stjernekastere, Bæst.

Nofuckingdeal - Undskyld jeg spørger så dumt.
Men hvorfor spørger du os om dit coke er godt ? Det er dig der har det. Sug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]