Jeg har aldrig prøvet at få en klump i halsen af god cola. Eller blive bedøvet i hele ansigtet og halsen.
Hvis man suger en streg på 100-120mg og man ikke mærker noget inden for de næste 2 min er det imo noget LORT! Som ikke er værd at suge.
God cola rammer næsten med det samme, og hvis det ikke gør det så er det noget knep du har fået fat i.
Det bedste cola som jeg har taget nogle gange vil jeg nok skyde på måske 70% rent.(måske mere)
Det var helt fint pulver, lagde en streg op på ca 120-130 mg, fordi jeg troede det var lige så cuttet som alt andet.
Jeg sniffede stregen og jeg kunne tydelig dufte den syrlige søde cola duft, jeg nåede dårlig nok at sniffe stregen færdig før jeg kunne mærke at man hjerte begyndte at accelerere, i løber af de næste 20-30 sek kunnde jeg mærke cola´en allerede havde ristet mig. Havde ikke den store fest lyst, lad bare og hyggede stille og roligt og hørte musik.
Jeg var pinlig ædru da jeg tog colaen.
5 min efter var jeg allerede godt ristet, jeg besluttede mig at tage en streg mere inden vi smuttede ned på diskoteket.
Jeg tog en på en 80-100mg samme syrlige søde duft og hjertet begyndte igen at accelerere inden var var nået at tage stregen færdig.
Vi gik ned på diskoteket. Og jeg var derinde ca 10-15 min efter jeg havde taget den sidste streg, jeg var så påvirket at jeg måtte ud på wc´et og knække mig.
Det cola jeg fik dengang det var helt fint pulver, og de bedøvede næsten ikke, og smagte syrlig sødt og duftede faktisk godt