Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Nu har jeg hørt 5 sekunder fra en bruger herinde,
og nu 7 sekunder... jeg synes alt over 3 sekunder giver mig det jeg har brug for ;)

Junior medlem

Det kan være du forventer for meget af THCèn, prøv at ryg en joint som du normalt ville gøre det, men denne gang så tænke ikke på at du nu skal være skæv, læn dig tilbage og mærk efter i din krop hvis du ikke mærker nogen forandring så prøv at indtage det oralt eller analt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Røgen skal ned i lungerne, så optager lungerne det ret hurtigt, du skal jo heller ikke holde vejret i 7 sekunder eller 3 eller 5 for at få ilt i blodet vel?

Det eneste jeg får ud af at holde det inde er en fornemmelse af iltmangel som godt nok booster det lidt men det giver jo ikke nogen ekstra vedvarende effekt.

P.L.U.R

Junior medlem

Måske skal du bare prøve og blive ved, jeg ved at de første gange jeg røg kunne jeg ikke mærke noget, men så en dag virkede det bare og har røget lige siden :) og det var ikke noget specielt stærkt, det var bare noget af mine venners homegrow :)

Medlem
Brugeravatar

Angående optagelse af THC i lungerne.
Nu i siger det, så kan jeg faktisk ikke finde andet end at det har været skrevet herinde.

Men.. min pointe var heller ikke præcist hvor lang tid det tager at optage alt thc i lungerne, mere at mange måske holder det for kort tid dernede (om det så er 3,4 eller 60 sekunder er underordnet)..
Det var bare et hint til at han kunne prøve at holde det lidt længere nede end normalt, og så se om det hjalp på virkningen :)

Junior medlem

Nu er jeg har jeg så taget imod rådet med at holde de inde i lungerne...

det gik ikke så godt meget dårligt enda.. jeg røg to joints fra staden af..
den første ramte mig ikke rigtigt.. men da jeg sugede den anden ramte den mig pluslig, dog på en meget dårlig måde. jeg fik det meget dårligt og kastede op 8-10 gange og det endte med at jeg gik hjem og sov. havde det overdrevet dårligt.

er næsten blevet skræmt af hvad den gjorde ved mig. ikke en særlig god oplevelse! :cry:

bannet
Brugeravatar

haha, undskyld mig, men det lyder ret sjovt, næsten som da jeg prøvede at ryge mig skæv allerførste gang.
da jeg prøvede at ryge mig skæv første gang, var på min gamle efterskole. en af mine gode venner deroppe fra tilbød mig så at komme med ham ud og ryge lige inden middag, og inden maden, da vi kom ud, tog han en majspibe op af lommen, og fyldte den med mix, jeg startede ud, og fik næsten røget det hele(skyder på en 0.5-0.7 ukendt hash), og efter 5 minutter nede ved middagsbordet, fik jeg det rigtig ubehageligt, jeg skulle bare op i min seng og sove, så jeg fik meldt mig syg, og da hende jeg meldte mig syg ved, er også ryger, kunne hun se det på mig, men den hemmelighed er stadig mellem hende og jeg :D, for hun kom op med en stor kande vand(hvilket de ikke gør når man melder sig rigtig syg), og efter 4 timer med søvn, skulle jeg op, men jeg var stadig helt væk, men dog ikke ubehageligt. det skræmte også mig en del, men jeg kom op på hesten, og den dag idag, kan jeg ryge min tidligere pusher under(god ven) :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Doggy, er du måske deprimeret?
Jeg har engang oplevet en person der var så deprimeret, at han simpelthen ikke kunne tune ind på at blive høj eller skæv på nogen måde. Han var vist ikke selv særlig opmærksom på at han var depri, men andre ku tydeligt mærke det på ham. Han havde kun røget et par gange før, for lang tid siden, og da havde han været påvirket af det. Vi prøvede både joints og kager, men den eneste forskel på ham var at hans små negative udtryk blev endnu mere udtalte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]