haha, undskyld mig, men det lyder ret sjovt, næsten som da jeg prøvede at ryge mig skæv allerførste gang.
da jeg prøvede at ryge mig skæv første gang, var på min gamle efterskole. en af mine gode venner deroppe fra tilbød mig så at komme med ham ud og ryge lige inden middag, og inden maden, da vi kom ud, tog han en majspibe op af lommen, og fyldte den med mix, jeg startede ud, og fik næsten røget det hele(skyder på en 0.5-0.7 ukendt hash), og efter 5 minutter nede ved middagsbordet, fik jeg det rigtig ubehageligt, jeg skulle bare op i min seng og sove, så jeg fik meldt mig syg, og da hende jeg meldte mig syg ved, er også ryger, kunne hun se det på mig, men den hemmelighed er stadig mellem hende og jeg

, for hun kom op med en stor kande vand(hvilket de ikke gør når man melder sig rigtig syg), og efter 4 timer med søvn, skulle jeg op, men jeg var stadig helt væk, men dog ikke ubehageligt. det skræmte også mig en del, men jeg kom op på hesten, og den dag idag, kan jeg ryge min tidligere pusher under(god ven)