ion skrev:
. At i synes jeg råber op omkring de ting vi laver, og at det måske var ok hvis vi ikke havde postet det her på hjemmesidem? jeg står dog ved mine handlinger og mener at det af højeste betydning at altid er på internettet og bliver bragt op til debat!!
Jeg som ok ivrig deltager i art-foraet, synets at det er pisse fedt at i har fundet herind
- så det er satme mere end ok, at i poster herinde.... om der det hipster eller ej, det aner jeg virkelig ikke... og dte er også pisse ligegyldigt - for jeg syntes det er fedt.... Så, og det tror jeg heller ikke, skal i ikke slå jer ud eller undlade at poste på boardet!!
Jeg syntes at det er PISSE FEDT, at der er lidt gang i Art, som ellers til tider kan stå helt stille...
At behindmind har en mening omkring foretaget er cool - men nu er den hørt... Så, ret din vrede min Voice eller kirker eller noget... du vinder ingen kampe her..
Og hey, husk hvulket forum du skriver på... rusmiddelforum... såååæaaah, du vil gerne mødes med respekt - negatib kritik er helt fin, selvfølgelig - men du skal ikke prøve på at køre det i sænk, eller skabe dårligdom, over at der er nogen initiativtagere, der brænder for noget - så vil jeg bede dig holden til pmød..
Det er SÅ fedt at art er kommet igsng =)
All the best
-Kristian=)