Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel: Re: Altid.CC
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg retter hipster begrebet mod en gruppe af mennesker, som i høj grad iscenesætter sig selv på en bestem måde, for derved at skabe et bestemt billede. Dog har de aldrig noget fast holdepunkt, og prøver at genopfinde sig selv hele tiden.

Det kunne f.eks være at lave en hjemmeside, hvor man kører på at være så kontrær (grafisk og design mæssigt) som muligt for at vise hvor ligeglad man er med de store (og til tider stygge) selskaber. Samtidigt har man dog ikke grundidè og kreativitet nok til selv at finde på et fungerende koncept, så man vælge at "låne" det fra de føromtalte selskaber.

Jeg synes personligt at det virker en smule barnligt og meget usikkert.

Det skal dog siges (igen), at jeg har stor respekt for visse dele af sygt nok, og jeg synes at der er nogle fantastisk kreative folk og ideer bag. Dette er, efter min mening, bare ikke et af dem.

Men tag det dog for hvad det er. Hvis i virkelig brænder for ideen, så fortsæt endelig (igen jeg har aldrig sagt at i skulle lukke siden, det er helt og holdent op til jer selv).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
bal skrev:
Uffatteligt underholdene - dette forum.

Ja 100% :lol:

Vil gerne pointere at alt jeg har postet i denne tråd har været i sjov. Gruppekrammer?

Junior medlem
Brugeravatar

Du har tydeligvis intet forstået af altid, og det er nok er derfor du er så hadefuld. Det er en typisk reaktion mange mennesker oplever, når de bliver præsenteret for noget, som de ikke forstår.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ion skrev:
Du har tydeligvis intet forstået af altid, og det er nok er derfor du er så hadefuld. Det er en typisk reaktion mange mennesker oplever, når de bliver præsenteret for noget, som de ikke forstår.

...eller måske er i bare dårlige til at formidle jeres budskab?

HalalHippie skrev:
bal skrev:
Uffatteligt underholdene - dette forum.

Ja 100% :lol:

Vil gerne pointere at alt jeg har postet i denne tråd har været i sjov. Gruppekrammer?

Møzz møzz!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Sjovt jeg har forstået fuldstændig det samme som Behindmind - har vist også givet udtryk for nogenlunde samme mening - men nu når vi ikke forstår det... Er du så ikke så venlig at forklare at Altid.cc's koncept intet har med Myspace/Bandbase/Youtube/Soundcloud's koncepter at gøre? Er det ikke bare endnu en i samme række? Bare med hamrende elendig grafik og ikke halvt så brugervenlig? er den ikke bare lavet for at være på tværs? prøver i ikke bare på at være internets sidney lee? og viser jer fordi i kan og ikke fordi i burde? Jeg spørger bare, nu når du er så meget klogere end os som ikke forstår det?

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: En provins til Sverige
Troll bait detected!

Bider ion mon på?? Sidder kl 01:38 og venter i spænding!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ion skrev:
. At i synes jeg råber op omkring de ting vi laver, og at det måske var ok hvis vi ikke havde postet det her på hjemmesidem? jeg står dog ved mine handlinger og mener at det af højeste betydning at altid er på internettet og bliver bragt op til debat!!

Jeg som ok ivrig deltager i art-foraet, synets at det er pisse fedt at i har fundet herind
- så det er satme mere end ok, at i poster herinde.... om der det hipster eller ej, det aner jeg virkelig ikke... og dte er også pisse ligegyldigt - for jeg syntes det er fedt.... Så, og det tror jeg heller ikke, skal i ikke slå jer ud eller undlade at poste på boardet!!

Jeg syntes at det er PISSE FEDT, at der er lidt gang i Art, som ellers til tider kan stå helt stille...

At behindmind har en mening omkring foretaget er cool - men nu er den hørt... Så, ret din vrede min Voice eller kirker eller noget... du vinder ingen kampe her..
Og hey, husk hvulket forum du skriver på... rusmiddelforum... såååæaaah, du vil gerne mødes med respekt - negatib kritik er helt fin, selvfølgelig - men du skal ikke prøve på at køre det i sænk, eller skabe dårligdom, over at der er nogen initiativtagere, der brænder for noget - så vil jeg bede dig holden til pmød..
Det er SÅ fedt at art er kommet igsng =)

All the best

-Kristian=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Folk skal have lov til at poste alt det de vil her, jo mere jo bedre. Jeg elsker selv kunst af enhvert art (dog med forbehold ;))

Som aktiv bruger og debattør forbeholder jeg mig dog retten til at komme med kritik, positiv såvel som negativ. Jeg kan vitterlig ikke se noget problem i hele denne debat.

...At jeg måske kan "køre det i sænk" siger vel mere om konceptet selv, end mig som debattør.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tror sgu ikke at BehindMind kan køre det i sænk. Det er fedt og jeg tror altid har fattet at der er nogle der synes det. Jeg regner ikke med at altid.cc regner med at de rammer en bred målgruppe. Så længe de har en målgruppe tror jeg de vil fortsætte.

Junior medlem
Brugeravatar

SE! SE!

OHAI IGEN!

Så skal vi lige have altid op fra underbevidstheden til det aktive sind , drenge og piger! Jeg vaed godt at vi blev meget uvenner sidst vi var herinde, men det er fortid nu og så vidt jeg ved er der ingen der er død af en lille diskussion?

For så vidt nogen af jer haver tid, vil jeg anbefale at i går ind og tjekker ud hvor vidt i projektet om at rev0lutionere internettet vi er nået? Ret langt, hvis jeg selv skal sige det... :rocking:

Personligt ved jeg der er sket noget på OTPEI(den med hesten) <-hvor ny eksotisk musik er velrepresenteret. Og der er kommet en LISBENT side, som virkelig er B:A:N:G:E:R - Vi har også fået vores mainman rawclaw med som er leveringsdygtig i flimrende videorer og FUNK. Sådan en omgang funk her kan i sikkert godt li:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SlLiu1cnveE&feature=player_embedded#![/youtube]

Der burde også meget snart meget gerne komme nogen flere HOVED tracks. Hoved er en form for HIPHOPACIDCREW - som kan et eller andet!.
http://altid.cc/audio/okay2.mp3
SÅDAN!

Vi har også lige fået en blog hvor man kan følge med i hvordan verden hænger sammen!

MEGET MEGET MERE AT FINDE PÅ DENNE ADRESSE:
altid.cc :arrow: :arrow:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]