Jeg er rimelig ny bruger her inde så har ikke rigtig styr på søgefunktionen. Men ret mig vis jeg er helt galt på den

Jeg har nogle spørgsmål som i sikkert kan svare mig på. Tænkte på hvad for en farve har rent amf, hvordan lugter det og smager det. Det amf jeg normalt for er hvidt hvor det glimter vis man kigger nøje efter, smagen kan virkelig give nogle opkast fornemmelser og er virkelig klam. Lugten er den lugt som mange sikkert mange kender amf for, man kan ikke beskrive den. Man ved bare det er amf. Jeg ved at det amf som jeg normalt for er der kreatin i, så tænkte om måske det kan skyldes at det lugter som det gør og smager som det gør. Er næsten sikker på at rent amf er hvidt, men spørg alligevel da jeg ikke er helt sikker.
Når jeg er på amf så for jeg tit det som jeg kalder for en narko mave. Det gør at virkelig for tømt ryggen( At jeg virkelig skal skide igennem, vis nogle skulle være i tvivl

), kan det også skyldes kreatinen. Eller er det bare normale effekter som amfetamin har.
Jeg har også tit tænkt over hvorfor at min penis bliver så lille og det næsten er umuligt at få den op at stå. Også at jeg fryser om mine hænder og føder og hvorfor helved man for den lyst hele tiden til at ryge.
Håber nogle kan svare på disse spørgsmål som jeg har gået at undret mig over i rimelig lang tid. Venlig hilsen fragtmanden