Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg er rimelig ny bruger her inde så har ikke rigtig styr på søgefunktionen. Men ret mig vis jeg er helt galt på den :)
Jeg har nogle spørgsmål som i sikkert kan svare mig på. Tænkte på hvad for en farve har rent amf, hvordan lugter det og smager det. Det amf jeg normalt for er hvidt hvor det glimter vis man kigger nøje efter, smagen kan virkelig give nogle opkast fornemmelser og er virkelig klam. Lugten er den lugt som mange sikkert mange kender amf for, man kan ikke beskrive den. Man ved bare det er amf. Jeg ved at det amf som jeg normalt for er der kreatin i, så tænkte om måske det kan skyldes at det lugter som det gør og smager som det gør. Er næsten sikker på at rent amf er hvidt, men spørg alligevel da jeg ikke er helt sikker.

Når jeg er på amf så for jeg tit det som jeg kalder for en narko mave. Det gør at virkelig for tømt ryggen( At jeg virkelig skal skide igennem, vis nogle skulle være i tvivl :D), kan det også skyldes kreatinen. Eller er det bare normale effekter som amfetamin har.

Jeg har også tit tænkt over hvorfor at min penis bliver så lille og det næsten er umuligt at få den op at stå. Også at jeg fryser om mine hænder og føder og hvorfor helved man for den lyst hele tiden til at ryge.

Håber nogle kan svare på disse spørgsmål som jeg har gået at undret mig over i rimelig lang tid. Venlig hilsen fragtmanden :)

Junior medlem

Ikke for og bitche eller noget men de her spørgsmål angående Amfetamin har været oppe og vende efterhånden en million gange og findes utroligt mange topics om det.
Det ikke svære end og skrive Amf eller Amfetamin i søgefeltet og trykke søg?!

Som noget af det første jeg skriver har jeg ikke styr på søgefunktionen. Jeg har skam søgt på amf, amfetamin osv, men da der kommer omkring 6000 træffere frem vælger jeg at poste det hele i et emne for at gøre det lidt nemmere for mig selv. Men ja har godt tænkt den tanke at det har været oppe at runde nogle gange de samme spørgsmål. Men vis du kan henvise mig til noget i samme stil så er du da velkommen til det ;)

Okay fejl af mig. Havde nok ikke set der var lavet et emne der hedder fakta om amfetamin :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg ved skam godt at det er mange sider og sidde at læse, men tag og læs tråden her(fakta om amfetamin): Fakta om Amfetamin

Den besvarer faktisk alle dine spørgsmål svjh. Hvis jeg skulle huske forkert, kan du altid stille den slags spørgsmål i tråden ovenover..

:peace:

Medlem

Fragtmanden skrev:
Jeg ved at det amf som jeg normalt for er der kreatin i, så tænkte om måske det kan skyldes at det lugter som det gør og smager som det gør. Er næsten sikker på at rent amf er hvidt, men spørg alligevel da jeg ikke er helt sikker.

nu er det godt nok lang tid siden jeg sidst har brugt kreatin, men som jeg husker det hverken lugtede eller smagte det af specielt meget... næsten som at sluge en mundfuld meget fint sand :P

blazR: Jeg havde sku ikke lige set den tråd, det er bare en fejl for min side, men har siddet og læst en del af den nu og som du selv siger så har den besvaret mange af mine spørgsmål :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Ydmygelse og skam er den bedste lærermester, så du er i sikre hænder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fragtmanden skrev:
Jeg har også tit tænkt over hvorfor at min penis bliver så lille og det næsten er umuligt at få den op at stå. Også at jeg fryser om mine hænder og føder og hvorfor helved man for den lyst hele tiden til at ryge.

:D
Har prøvet at dyrke sex under påvirkelse..
Man bliver til et monster, som ikke kan komme.. det sygt.

Junior medlem

Manze skrev:
Fragtmanden skrev:

:D
Har prøvet at dyrke sex under påvirkelse..
Man bliver til et monster, som ikke kan komme.. det sygt.

forstår ikke folk har disse problemer på stimulanter, har jeg sku sjældent :P

Medlem

Hehe, du får narkodiller :D Den får jeg også altid, og hvis jeg så er udenfor, så skrumper den ind til en ostereje LOL :lol:
At du tømmer ryggen er vel bare fordi kroppen bruger alle tænkelige metoder til at få udskilt amfetaminen, da det sådan set er et giftstof.
Ren amf smager som amf nu gør, så jeg tror ikke at det er kreatinen der gør det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ren amf = minimal lugt, afaik!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]