Har det virkeligt på samme måde som dig KRK

- har også lavet en tråd ligenende ved navn ''væk fra det her liv!'' for nogle år siden

Har det dog stadig sådan. Og fuck hvor ville jeg også gerne, bare pakke en rygsæk, og drive ud i verden og opleve det hele! Incl finde mennesker som mig selv.
Bare leve et liv med fart på. Det gør jeg i forvejen, men det gør mine omgivelser ikke.. Folk rakker ned på min eventyrslyst, uendelige idéer og tanker.
Så hvis jeg skulle væk var det også for at møde mennesker som mig - har altid syndes alle andre har været utroligt kedelige, depressive og livsbenægtende at høre på.
Men som et forslag, kunne - som ovenstående også nævner, et trip måske være en idé.
Samtidig - kan det også bare give anledning til endnu mere eventyrslyst - hvilket jo egenteligt er en god ting.
Men jeg ville foreslå at du satte dig et mål, og blev ved med at fokusere på det mål - ligemeget hvad det så end er, bare hold fast i at opnå det uanset hvad, og uanset hvad andre siger til det. Jeg har altid været urealistisk optimistisk ifølge andre, derfor jeg siger det.
Nu ved jeg ikke om du har det sådan - men personligt, kender jeg ingen der har samme livsmål, eller noget der ligner dem jeg har.
Et almindeligt liv er sikkert aldrig noget jeg får

Jeg regner ikke med at ''falde til ro'' på den måde - eller faktisk føler jeg alerede at jeg er faldet til ro, især det seneste halve år - men jeg har stadig et energinivau både mentalt og fysisk - der syndes at være uendeligt.
Anyway et rigtigt godt råd - citerer noget Minimal skrev til mig:
Minimal skrev:
Der er ting, som får dit liv til at køre rundt og give det indhold... Det er fisse i de forskellige former, det kommer i. Så er det påvirkning. Og så er det generel udvikling af relationer og egne evner, socialt såvel som faglige.
Det er i hvert fald mit billede af det. Har da nok selv haft lignende tanker tidligere i livet, men det er væk nu. Livet er sygt fedt, hvis du erobrer dig selv. Du skal bare være drevet af tanken om at komme til tops i alt, hvad du sætter dig for. Så længe der sker en udvikling, og det kan primært være inden for dine egne evner, socialt, fagligt, whatever, så forbliver det spændende. Og for at søde det til, som prikken over i'et eller for at dele meningen op i flere kategorier, så handler det om fisse og stoffer.
Hvis du tænker over dette især:
''Livet er sygt fedt, hvis du erobrer dig selv. Du skal bare være drevet af tanken om at komme til tops i alt, hvad du sætter dig for. Så længe der sker en udvikling, og det kan primært være inden for dine egne evner, socialt, fagligt, whatever, så forbliver det spændende.''
Lige denne sætning har gentaget sig i hovedet på mig mange gange.