ⓔⓔⓓⓔⓞⓛⓛⓐ skrev:
xzybca skrev:
Hej.
Intet trip varer ved. Evighedstrip er en myte og eksisterer IKKE.
Det vil jeg ikke give dig ret i
Må jeg ikke købe noget et dit evighedstripstof? Jeg ville spare virkeligt mange penge (hmm, medmindre det er vildt dyrt - er det vildt dyrt? Og kan du garantere mig at det bliver ved?).
Eller man skal måske tro på det, før det virker?

Eller man skal måske meditere i 40 år, danse en lille dans, tage en sjov hat på, tage 2000 mics syre og så er man der. Det er bare det vilde, permanent lykke. Fuck det ville være nice. Åh gud, hvor er min tilværelse nederen i forhold til et permanent trip (mener selvfølgelig lige der på peaket hvor det er bedst).
Nej please, sælg mig noget af dit evighedstripstof, lær mig hemmeligheden - jeg sælger alt, går fra kæreste, familie, venner og dedikerer mig 100% til at opnå denne ultimative tilstand.
Spøg og sarkasme til siden. Jeg skrev det fordi jeg så mange gange har hørt sætningerne:
Jeg troede jeg var blevet sindssyg. Det blev bare ved og ved og ved og jeg troede det aldrig ville stoppe.
Og fordi jeg selv har troet det så mange gange; Nu er det sket, jeg er fucked for good eller nu har jeg forstået alting og denne dybe indsigt løser alle verdens(mine) problemer.
Den tanke kommer fra idéen om permanenthed. Men her er en hemmelighed, permanenthed eksisterer ikke. Du finder ikke noget i verden som ikke forandrer sig.
Så bare fuldstændigt glem idéen om evighedstrip, den kan kun give et dårligt trip. Enten når lykkefølelsen stopper eller det dårlige bliver ved.
Det stopper altid. Granted, du kan fucke dig selv godt og grundigt op på kort tid, hvis du tager meget store doser eller laver vilde kombinationer, men det er en anden snak og ikke relevant information for en nybegynder.
Det er bedre at have idéen at evighedstrip IKKE eksisterer. Og det gør det ikke. Du kan tro mig eller lad være og selv prøve at opnå et evighedstrip - enten giver du op, bliver sindssyg, eller begår selvmord. Det vil aldrig lykkedes. Jeg er en der har givet op, men jeg er altid frisk på endnu en tur. Videre, videre, videre.