Flaxys112 skrev:
Er det ikke også det, det hele handler om? At blande alt det man selv synes er godt?

Er det nu også det, for hvem laver man så egentlig musikken til? Sig selv?
Jeg har længe været af samme overbevisning. Men er på det seneste begynde at stille mig selv spørgsmålet, hvad bidrager jeg egentlig med? Min musik indeholder ikke nogen nye eller originale elementer, enhver kan skrue noget sammen der lyder ligesådan eller bedre, det er bare musik, for musikkens skyld. Der kan selvfølgelig stadig godt komme noget fedt ud af at lave numre på den måde, tit kommer et nummer så bare til at betyde mere for én selv, end for nogen andre, og det er ikke min hensigt. Jeg vil lave musik der kan røre folk, ligeså meget som jeg kan blive rørt af musik, det må være mit umiddelbare mål; hvis bare én person nogensinde får det sådan med min musik, så bliver jeg en glad kunstner

Jeg vil lave musik, som ikke kun er til for min egen underholdnings skyld, jeg vil bidrage med noget af substans, noget som anerkender mine evner, ikke kun som lydnørd og rytmeguru, eller whatever, men som imponerer, af den simple årsag, at det ikke er hverken set eller hørt før (skal selvfølgelig også lyde godt

)
Hjørdis skrev:
jeg får lidt en fornemmelse af at jeg sidder på et tæppe af mos i en varm, fugtig skov imens jeg lytter på insekters summen.
Det er ikke langt fra min intention, sjovt at se alligevel

Anyways, jeg rambler bare derudaf om tilfældige visioner lige nu, håber ikke det gør noget, føler nemlig jeg kommer tættere på den næste idé ved det. Tak for kommentarerne indtil videre