CannaChem skrev:
@Moelleren: Har du prøvet at opretholde en normal rytme i weekenden, som du gør det i hverdagene? Altså at lade være med at sove de der 10-12 timer bare fordi du kan?
Jeg har selv samme "problem" efter en weekend med en enkelt bønne eller ti(det er jo egentlig ikke noget problem, men bare en følgevirkning, da jeg selv er herre over det og bare ka´ lade være med at ryge. Simpelt!)
Gør hvad du synes er korrekt for dig selv, men at begynde at fråde syntetiske stoffer som prometazin bare fordi du ikke lige kan falde i søvn i samme sekund du lægger dig til at sove, synes jeg lyder temmelig obskurt, selvom jeg også selv har været ynkelig på netop det område.
Især med prometazin da man(læs: jeg) helt sikkert kan mærke en irriterende døsighed hele dagen efter - mere end en uskyldig afklingende cannabisrus kan formå.
Man kan måske ikke mærke den sløvende virkning så tydeligt når man er tjaldskæv, men selv i 2-3 meter høje bølger kan jeg nærmest sidde og sove i min prometazin-rus, når jeg er på havfiskeri(prometazin virker også mod transportsyge). Men jeg bli´r ikke søsyg LOL
Hvis du ikke er afhængig af tjalden på nogen måde og kun ryger i weekenden, så vil jeg sgu næsten vædde en årsløn på at du "bare" skal holde dine gå i seng/stå op tider, som var det en hverdag!
Det er ikke fordi jeg sover 10-12 timer i døgnet i weekenderne. Sover stadig de obligatoriske 7-8 timer, som regel, men sover nok på nogle andre tidspunkter af døgnet.
Og hvis mit problem, var at der gik en halv til en time, før jeg fald i søvn, så var det jo intet problem. Men nogengange kan jeg ligge i mere end 3 timer.
Og IGEN IGEN, hvis det bare var en almen rastløshed i kroppen, var problemet jo heller ikke så stort.
Men min hjerne kører og jeg kan under ingen omstændigheder få ro. Hjernen kører lidt a la det her: "Gad vide om der findes liv på Jupiters måne Europa, og hvis der gør, er det så intelligent liv? hvorfor tænker jeg egentligt over det? Men apropos Europa, gad vide om kontinentet Europa nogensinde bliver en samlet nation?" <-- Sådan kører det... All the fucking time. Og det er UMULIGT at få fred!
Men jeg cruiser ned på det nærmeste apotek imorgen og ser efter Melatonin.
Der kommer selvfølgelig update på om det har hjulpet