Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 06:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Omnipresent
American beauty (film) kan rigtig godt anbefales. Der er også en stoner med :D

what is it worth - if anything at all?

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis der er skyfrit plejer vi at gå lidt væk fra belysning, lygtepæle osv. ligge os på jorden, og så kigge på stjerner. Det føles virkelig vildt hvis man er basket.
Og man kommer til at tænkte på at muligt mærkeligt. Det kan ihvertfald anbefales.

Det er faktisk også en tradition vi er ved at få. Vi plejer at gøre dette efter en aften med lidt druk.

Medlem

Er enig i at hverdags setting er cool. Jeg har en svaghed for at dele en joint med en ven eller to i en pause, ved en sø der ligger nær mit gymnasium. Og så ellers tilbage og hugge sig igennem resten af lektionerne.

bannet
Brugeravatar

Hey, jeg er ny her - Kenneth ;)

hvis jeg skal hygge for mig selv i weekenderne, kan jeg godt lide at have købt godt ind med rigtig god hash gerne 10-15g(også til wake n' bake dagen efter), sådan at jeg kan forebygge den senere skævert jeg skal have om aftenen/natten, i løbet af dagen, så man er godt tung i hovedet og klar på noget heavy bong. jeg skal så have købt 1. Cocio(eller andre former for kakao) 2. Slik(chips, lakridser, vingummier ovs.) 3. Is 4. Sodavand 5. Pizza(bestilt tidligere på dagen, så den er klar til at sætte i ovnen og spise, mums :P) 6. Boller og rejeost(det lyder åndsvagt og klamt, men det er virkelig godt efter min mening). :D
Så elsker ved at høre noget godt Rap musik, Wiz Khalifa, Lil Wayne, Curren$y, men til tider hvis jeg skal have en god tænker kan jeg godt lide at sætte noget John Frusciante på (det kan klart anbefales, og så med nummerne, Before The Beginning, Dark Light og Helical!!).
Senere hen på aftenen, så sætte en god comedy film på, How High, Evil Bong 1-2, Half Baked, Friends(serien), og sådan nogle film i den stil, men somme tider elsker jeg at sætte noget tegnefilm på! det er sindsygt godt!
Efter en film, så ud i skoven med et par joints(jeg bor i en rigtig stor skov med søer, og nogle vidunderlige spots) og se stjerner, og have noget stille musik i ørene, og tænke lidt på livet, kærlighed, familien og vennerne(NO HOMO) :)
Efter en time til halvanden, så hjem og sætte sig godt i sofaen og ryge noget mere, og så måske snakke i telefon med en(elsker jeg) og nyde livet, og så til at slutte dagen af med, så lige lave en rigtig god godnat-joint, til at slutte hovedet, og til at drømme godt.
Når jeg ryger med gutterne, tager vi gerne et random sted hen, fx. til en random by vi ikke kender(vi kender de fleste efterhånden :D) det lyder lidt åndsvagt, men det er rigtig, rigtig sjovt at være i situationen :D

Håber i finder det interessant, hehe :D

take care, god bless you all, peace out - Kenneth a.k.a B.P.

Medlem
Brugeravatar

Du har virkelig styr på ritualerne det kan jeg sgu godt lide ;) hehe.
Ej det lyder virkelig ja chilleren.

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Én af mine venner har en bog der hedder "1001 og albums du skal høre inden du dør". Nogen gange, lægger vi bare madrasser ud, ryger en pind, og så slår vi ellers bare op på en tilfældig side i bogen, og så hører vi et nummer, fra den plade vi lander på, på youtube. Rejse i musikhistorien, superlækkert... 8)

Thumbs up! Lyder for nice! :)

Dedikeret medlem

@WeedHead lyder fandme godt, med sådan en dag hvor man forkæler sig selv ;)

bannet
Brugeravatar

haha, nemlig :D det er nærmest en fast ting jeg gør når jeg skal ryge alene :D så man har det dejligt, og forkæler sig selv, på den fede måde :D hehe

Junior medlem

Alle inkarnerede rygere spiller nazi zombies (Et mini-game i Call of Duty) helst på Playstation 3! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har to former for hyggelige aftener, når jeg ryger med venner:
De dumme og de "intellektuelle".

Til de dumme aftener, skal der være masser af fråder, sjove videoer og dumme samtaler.
Hvis vi er mange, er der af til nogen, der laver en sketch. Det er pisse hyggeligt :D

Til de "intellektuelle", bruger vi 10 min, hvor alle ligger på gulvet i mørket, og lytter til musik. Det er mega trippern!
Ellers tager vi på kunstmuseum eller ser en fed film.

Det er sjovt at lave normale ting man ikke så tit gør (som fx skak), når man er skæv.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: her og der
hejcorell skrev:
Alle inkarnerede rygere spiller nazi zombies (Et mini-game i Call of Duty) helst på Playstation 3! :)

Hørt!! :joint:

Junior medlem

Hej - og velkommen til mig.

En go' chillern rygeraften for mig, som omtrent er hver aften, forgår i godt selvskab.
Det er altid den vigtigste del.
Oftest er det bare mig og min roomie der ryger en god sativa, og så starter Chatroulette. Den er altid en stensikker griner.
Vi har også en stjernekikkert, men den bliver ikke brugt så meget i denne kolde tid. For der er intet værre end at ryge i kulde.
Jeg har også 3 veninder som ofte kommer over til en ryger. Det er altid sjovt, fordi de kommer altid uafhænigt af hinanden, og kun for at blive kanon skæve. Jeg har altid godt kunnet lide at se andre blive skæve. Især folk der ikke ryger særligt meget, og især kvinder. Det er skide grinern. Så hjælper man dem lidt med deres skævert, og sørger for at de får et kanont trip:)
En fed aktivitet man kan lave hvis man er et par stykker er spil som besservizzer og TP. Dog har sorteper også vist sig at være fedt, da man som skæv, virkeligt kan have svært ved det!
Håber det gav mening!
Dr.

Junior medlem
Brugeravatar

Den perfekte ryger - om vinteren!
Personligt ryger jeg ikke specielt meget, højst 2 gange om ugen (går i gymnasiet), dog mere i ferier. Jeg har alligevel fået dannet mig en del ritualer og lignende. Efter mine erfaringer er godt selskab ekstremt vigtigt, hvis man er i godt selskab så bliver det en dejlig dag/aften HVER gang.
Jeg vil dele det op i 7 faser.

1. Indkøb :cheers:
Først går man ned og køber ind, man skal selvfølgelig have noget med noget fyld i til senere i rusens fase (der hvor du bare gerne vil være mæt i stedet for at fråde usunde ting). Vindruer og maoam er blandt mine personlige favoritter. Vindruer modvirker den tørre gane og er bare et vidunder-middel når man er skæv. Det lyder umiddelbart som noget underligt noget at spise nå man er skæv men prøv det! Maoam siger sig selv, masser af smag og rigtig dejligt saftige. Udover dette kommer diverse former for slik, sodavand og alt det andet nødvendige.

2. Rul den op! 8)
Jeg syntes mange glemmer det hyggelige omkring det at rulle. Vi plejer at fordele opgaverne mellem dem der nu er der, vi sidder ofte 30 mins tid bare og hygger, snakker om hvad vi skal lave, og bare høre noget god musik og forbereder sig på en god og afslappende dag blandt venner. Afslutningsvis plejer vi at lige gøre ting parat, det vil sige tænde computere, tage de spil frem man nu vil spille og bare sørge for at når man så er skæv, så er tingene klaret og man skal ikke til at farer rundt. Min erfaring er at tingene bliver droppet hvis man er for skæv.

3. Sug, sug og sug! :o
Det er klart bedst at ryge indenfor, især i disse kolde vintertider. Vi plejer at sætte en rolig sang på og så går snakken bare på alt det sjove vi har oplevet mens vi er skæve (f.eks. prøvede engang at en mac-d medarbejder i mcdrive blev ved med at spørge hvor mange mcnuggets jeg ville have selvom jeg kun ville have mcflurry.) Der er ikke lige noget at sige mere til rygningen, vil virkelig gerne have nogle gode råd til at forbedre ryger-fasen, syntes tit den bare er om at blive skæv hurtigt og så komme ind til de ting man har forberedt. Selvfølgelig nyder man røgen men samtidig føler jeg ofte at vi kunne gøre det langt bedre her. (alle idéer er velkomne)

4. Basket del 1 :rocking:
Intet jeg har prøvet (og holder mig til mildere rusmidler) slår denne fase. Alting er bare lækkert og noget god musik + lækker mad gør mirakler her. Først skal vi lige koge 20 mins tid, før vi gør noget som helst andet. Her kigger vi ofte bare ind i skærmen, tænker over tingene, fråder og personligt får jeg gjort alle de ting (sorteret ting i mapper osv.) som jeg normalt ikke orker. Musikken skal gerne være noget rigtig chill eller noget med nogle fede lyde. Se længere nede på siden hvor jeg har skrevet hvad jeg lytter til.

5. Basket del 2 :P
Når man har frådet færdig og begynder at komme i grine-fasen elsker jeg personligt at tegne. Lav en tegnekonkurrence - det er virkelig sjovt. Så har man 2-min til at tegne en random ting (det er virkelig svært, men prøv ting som en bil, diverse dyr eller en andre væsner (dværge er ret sjove). Har læst lidt om at skak skulle være sjovt så det vil jeg tilføje til listen over to-do-mens-skæv listen. Prøver generelt bare at lavet lidt aktivt før vi sætter os til at se en film (ryger endnu en før filmen - Gentager selvfølgelig rulle ritualet.)

6. Endnu mere basket :D
Efter at have røget en joint mere plejer vi lige at koge 10 min - så er det film tid, selvfølgelig sidder vi konstant og jongulere med diverse lege (se nederst). Der findes ekstremt mange goder ryger film, har lavet en liste med dem jeg syntes er bedst skæv nederst. Ellers så nyder vi bare rusen og spiser eventuelt noget mere. Vi ser normalt 1-2 film hvorefter vi enten ryger på ny (for at lave noget nyt eller bare for at sove godt).

7. Godnat :wink:
Før jeg går i seng checker lige psychedelia.dk, plejer normalt ikke at lave indlæg (dette er mit første på denne bruger), men sidder lidt og griner af hvor meget lort folk har prøvet ( :lol: ). Men ellers er der intet bedre end at falde i søvn til noget god musik eller en griner film. Selvfølgelig ryges der lige en godnat pind inden man rammer puden.

Musik :rocking:
Det er jo udelukkende min personlige holdning af hvad god musik er som skæv. Er desværre ikke til rap.
Jack Johnson (Do you remember etc.)
Cas Haley (Walking on the moon, easy etc.)
Aura Dione (Something from Nothing, Stay the Same)
Daft Punk (Around the World (radio edit!, One more time, Technologic) - Nogle virkelig syrerede lyde hvis du er skæv nok.
Red Hot Chili Peppers (Otherside etc.)
Daniel Bedingfield (Wrap my words around you)

Film
Fear and Loathing in Las Vegas (min favorit)
Half-Baked
Friday
The Pineapple Express
How High
Ulvehunden Silver - Bare genial film
Anchorman
Klovn the movie (hvis man skal i biffen i denne periode)

Ryger-lege
Personligt har jeg kun 2 ryger lege.

1. Chillkill (lidt aka the game) :?:
Denne leg kunne ikke give mindre mening og derfor er den nice. :rocking:
Det gælder om at "chill kille" den anden.
Hvis man stiller et spørgsmål og ender det på enten navnet på vedkommende eller dude/mate - så SKAL den anden svare "chill". Hvis vedkommende svarer på spørgsmålet skal man blot svare "chill" og så har man vundet. Det lyder rigtig rigtig underligt, men det er en konstant krig om at chill kille den anden som fortsætter til nå man ikke er skæv længere.
Eksempel:
"dude?"
"hvad"
"chill"

2. Kig på ham :?:
Det er en simpel leg hvor man konstant kigger på én bestemt person, man kan så lave "aftaler" med de andre (uden at bruge ord) om at kigge på en bestemt. Virkelig irriterende at være den alle kigger på men omvendt nice nok at kigge på folk ( :life: )

Senest rettet af Klamfyrdk 28 dec 2010 21:28, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

backgammon er perfekt at spille hvis man sidder to sammen og ryger den fede

Dedikeret medlem

@Klamfyrdk

Nice du har engageret dig så meget i dit svar ;)
Minder en del om det jeg plejer at lave når jeg er skæv, og ja, det at hygge sig mens man ruller en pind, er en virkelig vigtig ting, det høre ligesom med :)

Synes vi skal få lidt gang i denne tråd igen, der må være flere med nogle skøre indfald ? :)

Medlem

Vil komme med mit input..
Det skal lige siges at det er flere år siden, og helt ansvarligt var det jo nok ikke.

Når men here it comes.

1. Fredag, jeg får fri for skole, ringer til N med det samme og aftaler at vi skal mødes som vi altid gør fredag.

2. Vi mødes efter jeg har været hjemme og smide tasken, vi ruller en joint / et par pibehoveder... Suger godt igennem (udenfor) indtil vi er godt basket.

3. Vi tager bussen (40 min. lang bustur) og sidder monster flækket i bussen på vej til storcenteret med knaldrøde øjne og vingummier. Under turen får vi de sygeste grineflip, fordi vi ser så dumme ud og alle andre er normale og så gejler vi også hinanden op hvis vi ser nogen vi kender.

4. Vi går i storcenteret, eventuelt snupper vi en vogn med for en sikkerhedsskyld. Vi tager gerne et par solbriller på og måske en hue/kasket/dumhovedbeklædning.

5. Vi smutter i Bilka for at købe Verdi champagne.. Det vil sige ikke rigtig champagne da der kun er 5%.. Men den køber vi gerne 3-4 flasker af. Vi går ud af Bilka og bunder en flaske hver inde i centeret som et par bumser.

6. Derefter fortsætter galskaben i diverse butikker, heriblandt 10'eren hvor vi skaber os og køber åndssvage ubrugelige ting. Derefter smutter vi gerne på fin Café og får Nacho's som vi spiser uden hæmninger og manerer.

7. Turen går hjem igen, finurlig bustur.

8. Derhjemme ryger vi en joint, starter N's scooter hvorefter vi slingrer afsted, med champagne og røg.

9. Vi finder gode spots, ude på stisystemer hvor vi kan suge og slappe af. Samtidigt er det også skide skægt at køre på scooter pisse basket og ½ fuld.

10. Vi kører hjem senere hen på aftenen, hvor vi så ryger og ser lidt film.

Dette gentog sig en del på et tidspunkt.

Men siden hen har jeg ikke røget særlig meget, så det er meget forskelligt hvad jeg laver.
F.eks. fin fin middag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]