hej drenge, jeg er ny her, og jeg synes allerede at det er et dejligt sted, men jeg har et problem, jeg ved ikke hvor stort det er, men jeg håber lidt på at nogle af jer kan hjælpe mig lidt her
jeg er 17, jeg har røget i snart 3 år, og jeg har kun min mor(min far er død), men jeg vil godt fortælle hende jeg ryger, men jeg kan ikke få mig selv til det, da hun er meget bange omkring det, da min far døde for et år siden af en overdosis herion, og har været misbruger næsten hele sit liv, og da min mor boede sammen med ham, var han jo langt væk på alle mulige drugs, hvor han også led af skizofreni og var voldig, en medlem af H.A. og faktisk brækkede han næsen på min mor da hun var gravid med mig. men det er ikke det, vidre til problemet.
Jeg vil fortælle min mor det, men hun er bange for at jeg vil ryge i et større stofmisbrug, hvilket jeg aldrig nogensinde gør, jeg har prøvet diverse ting, men er ikke fan af det, det er ting som coke, lsd osv. og jeg drikker ikke sprut, tager ikke stoffer, da jeg mener at jeg ikke har brug for det, og det er dumt, men jeg elsker at fyre en rigtig god joint 4-5 gange hver anden uge. og jeg vil fortælle min mor det, men hvordan gør jeg det? hun har busted mig før, 2 gange, hvor jeg har sagt til hende at jeg nok skulle stoppe, men jeg vil ikke holde det hemmeligt mere, sidst hun bustede mig, blev hun rigtig ked af det, ikke så meget sur, men rigtig ked af det, hun begyndte at græde, senere hen i løbet af ugen, tog vi en snak om det, hvor hun sagde at det var noget af det dummeste jeg kunne gøre, og hun ville blive rigtig, rigtig skuffet, hvis jeg gjorde det igen(nogle af jer kender det sikkert) men jeg ved hun vil blive ked at det og skuffet, og måske sur hvis jeg fortalte hende det, men jeg vil heller ikke holde det hemmeligt mere.
det skal siges at mig og min mor er meget tætte - mothers are angels <3
men hvordan kan jeg fortælle hende det, på en stille og rolig måde?
har i nogle forslag til hvordan jeg kunne gøre det?
håber at få svar af jer alle dejlige, weed heads

dejlige sataner
Mvh Kenneth
(jeg ved ikke om det høre til her, eller om der er lavet andre tråde med sådan et relevant spørgsmål)