Godtegøj skrev:
Noget ala cementklodser på fødderne.. Mhm, har været i mine venners nærvær mange gange når de er skæve og effekten har altid forbløffet mig.. Når jeg drikker bliver jeg aldrig træt men i et dejligt party humør. Jeg er den glade type. Desuden elsker jeg musik, kunst og filosofi.. tror der er muligheder på den front

og de muligheder behøver ikke at være konstruktive! Bare jeg har det sjovt.
Edit:
I virkeligheden må jeg nok erkende at det er min ungdommelig nysgerrighed der måske har hænderne lidt for langt nede i kagedåsen.. Men nu har jeg fået blod på tanden så er opsat på at prøve det.
Ikke for at gå i modoffensiv men det er jo heller ikke fordi der foreligger række legitime grunde til at starte med at ryge hash. Man gør det fordi det tiltaler en. I spørgsmålet om hvad jeg forventer aner jeg det ikke - og det kan lyde dumt men det er det nu ikke.. det skal da bare prøves

Edit: skal lige vænne mig til funktionerne. Ved godt det er dumt at dobbeltposte, skulle havde sammensat de to tråde.
Altså, min hashrus går oftest bare ud på, at jeg sidder og stirrer på ting, der sker omkring mig, uden selv at lave noget men stadig selv være underholdt

Det er egentligt ikke det helt store, men en enormt afslappet følelse, og så følelsen af, at alt er interessant! Jeg er dog aldrig blevet videre kreativt i min rus, på trods af, at jeg tit har haft en guitar i hånden og en dybt filosofisk diskussion om mig imens jeg har været skæv...
Mht. ungdommelig nysgerrighed, så har jeg den farlige holdning, at alt skal prøves før man kan vælge det fra