noianoia skrev:
k-hole er fantastisk!!uden tvivl de mest intense virkeligheds forstyrende trips jeg har prøvet.
love it. '
flyver tit ind og ud af mærkelige verdener og sindstilstande , men må sige lige så smukt og forunderligt det er, lige så skræmmende og aggressivt kan det være. har haft nogle oplevelser hvor jeg troede jeg skulle dø , og troede jeg var fanget uden for livet for evigt og jeg var efterladt i evigheden.
bliver dog mere fascineret af følelsen end skræmt da jeg fint kan sige til mig selv at jeg "tripper" men fuck hvor er det intenst nogen gange... lidt for intenst.
skal lige siges at ejg har det med at blande k - med syre. hvilket jo virkelig sparker trippet igang.
Nice, dvs. jeg har været i k hullet, når man drømmer sig tilæ en helt anden verden ?

Jeg er også ude på nogle underlige rejser når det er. Og sagde engang til en upåvirket ven, at vi nu var ude på Shell, så havde han spurgt hvad vi skulle der, og vi skulle ha chips og cola, så der gik vi lige hen og tog det. Fuck det var underligt, haha, fik det først at vide bagefter .. Men sjovt

Og det med det negative, har jeg også oplevet med andre stoffer, og der er det bare man, som du siger, skal være stærk nok til at sige til sig selv, at det kun er pga trippet. Ellers kan man gå helt psykisk ned!

Man skal sgu ha psyken iorden når man tager stoffer, ellers kan manende et sted hvor man ikke ønsker ..