Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: K-hole???
Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår man rammer the k-hole?
Altså hvordan ved man, at man er der? Hvordan føles det?

Jeg har selv suget ketamin, det er meget udbredt i min vennekreds faktisk.
Og der var på et tidspunkt, hvor jeg slet ikke kunne bevøge mig, og det hele gik faktisk bare i ét når jeh kiggede rundt. Det er lidt svært at forklare. Jeg får forskellig virkning af ketamin hver gang.

Synes det er et meget sjovt stof, de samtaler man kan få igang med sine venner der også er på det ;) Haha.. Og man(jeg) drømmer nærmest i vågen tilstand. Deter sjovt nok.

Nå, men back to the question..... Nogen der kan forklare? :)

Titel: Re: K-hole???
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Du er ikke i tvivl hvis du har oplevet The Hole, så vil du forstå hvorfor Ketamin bliver kaldt verdens mærkeligste stof :-D .

Du skriver at du "næsten drømmer i vågen tilstand" og det lyder der for som om du allerede har prøvet at ramme hullet. Personligt har jeg svært ved at ramme det hvis jeg er sammen med andre, eller hvert fald at leve mig rigtig ind i det.

Har du prøvet at tage det alene? Jeg synes først at Ketamin´s psychedeliske effekt kommer til sin fulde ret når jeg ligger i min seng, har lukkede øjne og evt. noget musik i ørene. Prøv at start uden musik, da dette kan virke forstyrrende. Desuden for jeg klart stærkest virkning hvis jeg har meget lav tolerance, allerede efter et par dage for jeg svært ved at ramme hullet uden at skulle ud i herotiske doser.

Medlem
Brugeravatar

Verdens mærkgeligste stof ?
Ja jeg har da mine grunde til at synes det, men om det er de rigtige grunde, ved jeg ikke :D

Min grund for at synes det er, at man slet ikke kan tænke klart, og det eneste man lukker ud, giver ikke nogen mening :D Det er os derfor jeg synes det er sjovt. Og så at man hallucinerer på det. Ser dog ikke syner, men alting ser lidt mere skævt ud ;)

Og nej, har ikke prøvet at tage det alene, da jeg altid har synes det har været sjovt sammen med andre, og aldrig rigtig har sagt mig noget at tage stoffer alene .. :D

Men der skal heller ikke ret meget til af Keta'en før jeg er fuldstændig banket og i en anden verden, kan sgu ikke holde til så meget, ligesom dem der kan suge et halv g. i en bane, puha .. Hvis det var mig, ville jeg være bevidstløs i flere timer ..

Medlem
Brugeravatar

noget siger mig jeg skal prøve det hul der

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også oplevet, at jeg lige pludselig ikke vidste hvem jeg selv var, og var gået rundt i min egen lejlighed, og ikke vidste hvor jeg var eller noget. Og når lyset blev slukket, troede jeg at jeg var blind. Det var en alt for syg oplevelse :D hehe .. Men den var så også blandet med lidt julemix, ved ikke om det har noget at sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ramte hullet på et tidspunktet, hvor jeg var til en fest i et forsamlinghus.
Rykkede en lidt for stor line, oven i en solid brandert jeg havde i forvejen, og der blev der lige pillet en masse timer ud af hukommelsen.
Fik at vide at jeg var væltet rundt, og pludselig vågner jeg op ude i køkkenet, hvor det føles som om alting drypper.

Har rykket en del hest siden, men der har jeg været mere påpasselig med doserne, min tolerance er meget lav!

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Rykkede en lidt for stor line, oven i en solid brandert jeg havde i forvejen, og der blev der lige pillet en masse timer ud af hukommelsen.
Fik at vide at jeg var væltet rundt, og pludselig vågner jeg op ude i køkkenet, hvor det føles som om alting drypper.

Har rykket en del hest siden, men der har jeg været mere påpasselig med doserne, min tolerance er meget lav!

Dvs., at det er når man ikke kan huske, hvad man laver, man rammer k-hullet?
For det er tit sket for mig nemlig, at jeg ikke kan huske hvad jeg har lavet når jeg har været på keta. :S
Det er altid noget jeg får at vide, hvad jeg har lavet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Annika89 skrev:
Halose skrev:

For det er tit sket for mig nemlig, at jeg ikke kan huske hvad jeg har lavet når jeg har været på keta. :S

Ville mene der mere er et tegn på man har taget for meget. Personligt synes jeg ikke det er sjovt ikke at kunne huske hvad man har lavet, det er ikke derfor jeg tager stoffer.

Jeg har ikke taget ret meget keta, men hvad jeg forbinder med k-hole er når jeg bare har lagt, ikke kunnet røre mig, og svævet rundt i mine egne tanker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Annika89 skrev:

Nej, det var bare hvad der skete for mig. Var som sagt rigtig sprittet inden jeg tog den, og min dømmekraft havde jeg sagt farvel til.
Men sådan noget lærer man (forhåbentligt) af.

Man skal bare huske at være påpasselig.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tager også kun ketamin i trygge omgivelser, og med folk jeg stoler på .. For jeg har siddet sammen med nogen, mens jeg ikke slv var påvirket, der har taget ketamin. Og man kommer sgu ud for nogle underlige ting. Sådan vil jeg ikke sidde et fremmed sted :D

Men at tage for meget ? Jeg tager næsten ingenting, før jeg rammer det punkt hvor jeg ikke kan huske. Jeg tager mikro streger af det, det er virkelig så lidt der skal til, så tror ikke jeg tager for meget i hvert fald. :) Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med det. Synes altid det er en ny oplevelse hver gang jeg prøver :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sådan har jeg det også. Og mit trip bliver vildere og vildere.

Sidste gang sad vi 3 gutter og spillede Tekken efter en streg hest, og det var virkelig en go' oplevelse.
Men jeg var selvfølgelig så smart at redosere med en meget lille streg, uden at mærke ordentligt efter, og før jeg havde set mig om stod jeg og knækkede Rød Gajol op i vandrette stråler, på min kammerats skideskur, imens det hele kørte rundt og jeg var nødt til at holde fast på væggen for ikke at falde. Der skal virkelig ikke ret meget til.

Men det var stadig ikke tilnærmelsesvis hullet jeg havde ramt der, jeg tror ikke man er i tvivl når man er i k-hole.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
k-hole er fantastisk!!uden tvivl de mest intense virkeligheds forstyrende trips jeg har prøvet.
love it. '
flyver tit ind og ud af mærkelige verdener og sindstilstande , men må sige lige så smukt og forunderligt det er, lige så skræmmende og aggressivt kan det være. har haft nogle oplevelser hvor jeg troede jeg skulle dø , og troede jeg var fanget uden for livet for evigt og jeg var efterladt i evigheden.
bliver dog mere fascineret af følelsen end skræmt da jeg fint kan sige til mig selv at jeg "tripper" men fuck hvor er det intenst nogen gange... lidt for intenst.
skal lige siges at ejg har det med at blande k - med syre. hvilket jo virkelig sparker trippet igang.

Medlem
Brugeravatar

noianoia skrev:
k-hole er fantastisk!!uden tvivl de mest intense virkeligheds forstyrende trips jeg har prøvet.
love it. '
flyver tit ind og ud af mærkelige verdener og sindstilstande , men må sige lige så smukt og forunderligt det er, lige så skræmmende og aggressivt kan det være. har haft nogle oplevelser hvor jeg troede jeg skulle dø , og troede jeg var fanget uden for livet for evigt og jeg var efterladt i evigheden.
bliver dog mere fascineret af følelsen end skræmt da jeg fint kan sige til mig selv at jeg "tripper" men fuck hvor er det intenst nogen gange... lidt for intenst.
skal lige siges at ejg har det med at blande k - med syre. hvilket jo virkelig sparker trippet igang.

Nice, dvs. jeg har været i k hullet, når man drømmer sig tilæ en helt anden verden ? :D
Jeg er også ude på nogle underlige rejser når det er. Og sagde engang til en upåvirket ven, at vi nu var ude på Shell, så havde han spurgt hvad vi skulle der, og vi skulle ha chips og cola, så der gik vi lige hen og tog det. Fuck det var underligt, haha, fik det først at vide bagefter .. Men sjovt :)

Og det med det negative, har jeg også oplevet med andre stoffer, og der er det bare man, som du siger, skal være stærk nok til at sige til sig selv, at det kun er pga trippet. Ellers kan man gå helt psykisk ned! :)
Man skal sgu ha psyken iorden når man tager stoffer, ellers kan manende et sted hvor man ikke ønsker ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er der nogen der kan fortælle, om det er lettere at ramme hullet ved oral indtagelse? Jeg har sniffet omkring 2.5g over et par uger, min max dose har nok være 350mg i løbet af 1½ time, og har kun ramt hullet en enkelt gang eller to. Den ene gang vågnede jeg bare op i min sofa 4 timer efter jeg sidst havde snust, den anden gang kl. 6 om morgenen, igen 4 timer siden jeg sidst havde snust.

Jeg har ved enkelte lejligheder tændt for noget lækker reggaeton, slået de der visuals i Windows Media Player til TV'et, og så ellers begyndt at snuse indtil jeg har ramt de ca. 250-300mg, og haft det VIRKELIG EXTREMT SYGT, men ved ikke om det kan betegnes som decideret K-Hole, hvor man flyver ud i intetheden og vinker farvel til egoet.

Første gang jeg kom op på 200mg ramte jeg hvad jeg vil betegne som hullet, og det var første og eneste gang. Rammer jeg nemmere ved oral dosering, og hvordan er effekten i forhold til nasal?

Undskyld jeg hijacker din tråd Annika, men gå ud fra de svar der eventuelt måtte komme også vedrører dig :)

edit: I starten var 2-3 streger af 30mg rigeligt for at blive godt blæst, men rimelig hurtigt røg jeg op på 150mg, så 200mg og endte så på 350mg før jeg løb tør for keta (heldigvis om man vil)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Til noget at det der er skrevet i tråden om at "ramme hullet", har sgu ikke lige læst hele skidtet :)

Ja det kan være utroligt svært at huske hvad du har foretaget dig, hvis du rammer hullet. Har selv lavet nogle mærkelige ting i k-hole selvom jeg troede jeg bare sad i min sofa hehe. Hvis i vil k-hole så hav lige en ædru kammerat ved hånden, for kæft man kan ende nogle mærkelige steder. Hvis du har motorikken til det. :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg er ikke helt med mht. ketamin. Er ALT det der er i omløb varer fra dyrelæger etc. eller bliver det produceret specifikt til det grå marked? Hvor stor en dosis får sådan en hest typisk?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bubber skrev:
Jeg er ikke helt med mht. ketamin. Er ALT det der er i omløb varer fra dyrelæger etc. eller bliver det produceret specifikt til det grå marked? Hvor stor en dosis får sådan en hest typisk?

Citat:
Ketamine hydrochloride is a dissociative agent that is
commonly used to induce general anesthesia in horses. It is
routinely administered as an intravenous bolus at a dose of
2.2 mg/kg, 3-5 minutes after intravenous administration of
1.1 mg/kg xylazine.

Citat:
The average adult horse should be heavily sedated with
xylazine (150-250 mg), detomidine (2-5 mg), and/or morphine
(15-40 mg) prior to treating with low-dose ketamine. Once
the horse is heavily sedated, ketamine is given intravenously
in 50-75 mg doses. This provides profound analgesia for
5 to 15 minutes, and has been repeated up to 5 times in
individual animals depending on the indication.

http://www.ivis.org/proceedings/navc/2005/LA/060.pdf?LA=1
http://www.ema.europa.eu/pdfs/vet/mrls/031597en.pdf

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]