Tak for dit gode råd mht. 5-htp og antioxidanter. Vil jeg prøve at anskaffe mig!
I starten var jeg ret bekymret for disse ting. Netop at man kunne risikiere at blive opdaget, og da det var ved højlys dag. Men jeg er rimelig hurtig til at komme tilbage til virkeligheden og være seriøs, hvis jeg møder nogen. Dog vil jeg godt erkende, at jeg ikke er helt sikker på om jeg kan styre det helt, når jeg peaker og lige deromkring. Kæben kørte ret godt på i går i hvert fald.
Men vi havde faktisk solbriller med, som vi kunne tage af på når vi ville, hvilket virkelig være genialt. Herved kunne vi skjule vores pupiller, men ikke nok med det var det kanon, da vi på den måde også nemmere kunne koncentrere os om rusen og at lukke øjnenen i ny og næ når vi havde lyst, hvilket forstærkede oplevelsen. Og menneskene omkring os fadnt det heller ikke alt for mærkeligt

Derudover var vores pupiller ikke SÅ store, da vi jo netop var i sollyset, hvor pupillerne trækker sig sammen.
Der var faktisk på et tidspunkt, hvor vi faktisk peakede, hvor min vens kollega mødte os. Og jeg tror, at den gik lidt galt der. Var lige ved at vælte, da jeg skulle rejse mig op for at hilse og jeg kunne ikke tale helt rent. Men senere hen mødte vi dem igen, hvor jeg ikke var nær så høj (dog stadig fantastsik) og der fik jeg rodet bod på der.
Derudover mødte jeg min eks, som bare så fantastisk smuk ud!! Hehe. vi var kærester da hun var 15 og havde ikke rigtigt set hende sidst. Men blev såååå glad for at se hende igen og hun smilelde bare for vildt og vi dansede sammen og jeg krammede hende så meget om hendes lille slanke krop og følte bare det var det bedste i verden

Tror ikke hun opdagede noget, men hun var nu også ret stiv!!