Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

I morgen skal min ven og jeg tage MDMA til Grøn Koncert. Og det foregår jo om dagen og udenfor, hvorfor der vil være en del dagslys.

Er der nogen som har erfaringer med at tage det om dagen? Har hørt at man skulle blive en del mindre høj af det netop pga. al den dagslys.

Nogen med erfarigner og gode råd til et godt trip i morgen??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det er der intet problem i, det er stadig utroligt dejligt - nyder det aligevel selv mest i mørke da det er mere hyggeligt + man får dejlige visuals når det er mørkt:P

Rusen er en del anderledes når det er taget udenfor på en sommerdag, efter min mening er man på en måde mere klar i hovedet, her er det mest den euforiske kærlighed der spiller ind - hvorimod at det er mere ''blæst'' i mørke efter min mening:)

- Abraham Lincoln

Junior medlem

Utroligt godt forklaret faktisk. Har prøvet det i dagslys en gang før, og kan nikke genkendende til præcis det du siger.

Jeg havde bare megetr lyst til at gå ind i et mørkt rum og kigge ind i nogle skarpe lys, da det netop var ret dejligt og mindede mig om at være blæst om aftenen.

Ved du om man kan få den her blæsthedsfornemmelse om dagen? Vil det måske hjælpe at tage solbriller på?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig kan du blive blæst af mdma om dagen. det handler blot om de faktorer du sætter pris på når du er påvirket. personligt syntes jeg selv at mørke, nedrullede gardiner, høj musik, og nogle kammerater kan få stemningen absolut helt i top. :) har dog også prøve ved sollys/dagslys, og syntes ikke rigtig jeg får den samme feeling :) det handler også meget om ens personlighed hvordan man føler sig godt tilpas :) held og lykke :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Vil lige indskyde, at hvis ikke dig og din ven har ret meget erfaring med MDMA, så husk at pas på jer selv derude i mængden.

Jeg får personligt mere bæfjæs og gumler på når jeg kører MDMA i dagslys og i dagtimerne, men det ændrer ikke på at rusen stadigvæk er utroligt lækker :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Bare sørg for det IKKE er 29 grader udenfor den dag, og hvis det er så hav massere af vand med.
Render man rundt og får sig en lille koger på, kan det meget hurtigt blive ubehageligt hvis man ikke kan blive kølet ordenligt ned.

Junior medlem

FÅÅÅÅÅÅÅRK det var fedt... Sygeste oplevelse med MDMA ever (min 4.-5. gang).... Fantastisk stemning, vejr, glade mennesker og musikken lød bare fantastik.. Min ven og jeg var helt i trance da vi peakede.

400 mg i en bombe og 200 mg. redosering FTW!!!!!!

Og hvor var der mange smukke piger...... :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hold da kæft for en dose!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det vil jeg da også lige mene !
Jeg havde personligt brækket mig ud over det hele hvis jeg havde taget 400 mg.
Tror det var blevet en anelse for intenst til mig hehe...

Jeg syndes selv at 110 - 120 mg kan tage røven grusomt/ vidunderligt på mig sommetider.

Er du sikker på din vægt var ordenligt kalibreret ;) ?
Og kender du din egen dose ? det lyder ikke sådan hvis det er din 4- 5 gang.

Ikke fordi at 5 gange mdma's tur i sit liv ikke er meget,
jeg kan bare ikke forstå hvordan man i løbet af 4- 5 ganges mdma tur,
har kunne komme op på 400 mg ? medmindre man altså har været så dum at tage det et par weekender i træk.
.. og så ikke, det er altså en ret sindsyg dose :D

Junior medlem

Jeg er ret trænet/muskuløs af bygning og generelt er jeg virkelig tolerans over for alt sådan noget. Og min krop udskiller det også meget hurtigt.

For noget tid siden lavede vi et eksperiment, hvor jeg fx tog to ret store baner coke. Der skete INTET.. Min ven tog det samme og blev ret høj. Og der er flere eksempler.

Min bror har det på samme måde. Har prøvet 200 mg i en bombe to gange + redosering og det var begrænset, hvad jeg kunne mærke.

Jeg har fundet ud af, at jeg skal have 350-400 mg + redosering, MEN så slår det sgu også lige som det skal :D

Medlem
Brugeravatar

Guldhammer - pas nu på med den mængde! MDMA er det ultimativt dejligste stof på jorden - men i den mængde kan det hurtigt give bivirkninger!

Enten er det cuttet up, ellers har du en mega tolerance, ellers, hvis du er på lykkepiller - kan det også sætte en voldsom tolerance ind - anyway, prøv at test renheden på det(hvordan skal du ikke spørge mig om) - hvis det er god MDMA så pas lige på med hvor tit du gør det når du er oppe i de doser - rusen endner med at blive kedelig og mindre intens hvis man overdriver :)

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg skulle lige til at sige det :)
Det er nok bare ikke ordenligt mdma.
Hvis jeg tog 400mg mdma af det jeg normalt får fat i, ville jeg eller nogen jeg kender bestemt ikke få det behageligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Guldhammer skrev:
Jeg er ret trænet/muskuløs af bygning og generelt er jeg virkelig tolerans over for alt sådan noget. Og min krop udskiller det også meget hurtigt.

For noget tid siden lavede vi et eksperiment, hvor jeg fx tog to ret store baner coke. Der skete INTET.. Min ven tog det samme og blev ret høj. Og der er flere eksempler.

Min bror har det på samme måde. Har prøvet 200 mg i en bombe to gange + redosering og det var begrænset, hvad jeg kunne mærke.

Jeg har fundet ud af, at jeg skal have 350-400 mg + redosering, MEN så slår det sgu også lige som det skal :D

Pas på, hvad du lægger i sådanne pseudoundersøgelser - der kan være mange grunde til det. Især mht. du konkluderer, du udskiller stoffer hurtigere. Der findes folk i vores del af verden, der har genetisk variation, således at deres leverenzymer nedbryder stoffer i større eller mindre grad. Men coke og MDMA nedbrydes i hovedsagen af hvert deres enzymkompleks (CYP3A4 henholdsvis CYP2D6) og hvor ofte nogen har polymorfi i begge systemer ved jeg ikke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Adhoc skrev:
Pas på, hvad du lægger i sådanne pseudoundersøgelser

Enig. Lad det ikke få dig til at tro, du kan holde til alt! :)

Ellers lyder det da som en fantastisk tur! Men samtidig i en dose, der ikke bør gentages for ofte.

Junior medlem

Lad mig starte med at sige, at jeg hverken synes jeg er sej eller cool fordi jeg tager disse mængder. Hvis jeg kunne tage mindre og få samme virkning som andre gjorde jeg det.

Hvad angår MDMAen, så er det ret god kvalitet. Vi har testet det med et kit. Derudover er andre blevet blæst fuldstændig omkuld af bare en enkelt krystal, som vel er på ca. 100-150 mg.

Hvis der er nogen der har belæg for, at en dose på 400 + 200 er mere skadeligt for en person med stor toleranse end en mindre dose er for en person med mindre toleranse, så hører jeg selvfølgelig gerne på dette. Og hvis det nu forholder sig sådan, hvad foreslår I så jeg gør? Tager 200 mg + 100 og må nøjes med kun den halve oplevelse eller??

På forhpnd tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tja der er vel ikke så meget at sige andet end hvis du har det godt og føler dig tilpas er det jo fint nok.. det er ikke det :)
Det lyder bare stadig som en voldsom dosis når man tænker på du ikke har prøvet stoffet særlig mange gange...

Har du prøvet f.eks 250 mg ? og se hvor det føre dig hen ?

Jeg ved ikke om det skader dig mere fordi du tager så meget, altså hvis du slet intet kan mærke af bare 170 mg f.eks,
ikke engang føler en tilfreds på nogen måder og har det rart, så må du jo op på højere doser, ved ikke om det skader dig ??
Men faktisk et ret interessant spørgsmål, altså om det skader lige meget på alle selv om tolerancen er forskellig ?

Har du det fint her dagene efter ? ikke skidt tilpas eller dårligt humør? måske bare lidt mere gnaven end man plejer ?

Og du ser vel aldrig halluer eller visuals når du tager mdma vel :D ? spørg bare..

Junior medlem

Ja, har prøvet de 200-250 mg. Som sagt med en begrænset effekt (i hvert fald ifht. 400 mg). Jeg har ikke prøvet mellem 250-350 mg. 350 mg. virkede også fint på mig!!

Jeg har det rigtig fint dagene efter. Har aldrig oplevet rigtig nedtur, som en del af mine venner. De kan faktisk gå og føle sig lidt deprimeret i 2-4 dage efter - nogle gange helt op til en uge. Det eneste jeg får er det med, at jeg ofte begynder at tænke lidt over, hvad meningen er med det hele og meningen med livet. Men det er ikke noget, som går mig voldsomt på.

Jeg ser meget lidt visuals, hvis jeg forstår dig ret. Dog når jeg er på de 400 mg., så er jeg dog utrolig lysfølsom. Har svært ved at se ind i fjernsynet (vi kunne slet ikke spille PS3 fx.. haha, virkelig sjovt, vi kunne ikke sttyre det og kejtede rundt!!), har svært ved at se på min mobil og skrive SMSer og hvis jeg fx ser på lysdioder, så hopper de frem og tilbage :D Ja, og det hele er jo dejligt.. heheh

Har i øvrigt aldrig følt at jeg skulle brække mig, når jeg har indtaget MDMA.

Men ja, det kunne være ret fedt at vide, hvorvidt det er mere skadeligt at tage disse doser, hvis man har en højere tolerance. Og i så fald, hvor meget mere skadeligt det er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Guldhammer skrev:
Jeg har det rigtig fint dagene efter. Har aldrig oplevet rigtig nedtur, som en del af mine venner. De kan faktisk gå og føle sig lidt deprimeret i 2-4 dage efter - nogle gange helt op til en uge. Det eneste jeg får er det med, at jeg ofte begynder at tænke lidt over, hvad meningen er med det hele og meningen med livet. Men det er ikke noget, som går mig voldsomt på.

Dette kan man sagtens forestille sig vil ændre sig, hvis du prøver MDMA mange gange i så store doser uden at udøve lidt Harm-reduction. 5-htp og antioxidanter og (andre) vitaminer på de rigtige tidspunkter vil være en god ide :)

Jeg kan ikke lade være med at spørge nu det var i forbindelse med så stort et arrangement ved højlys dag:
Tænkte du over om du var nervøs for at møde kolleger/klassekammerater/veninder med kæmpe pupiller i øjne, der er rullet helt tilbage i nakken og en kæbe, der slet ikke er til at styre eller rør det dig slet ikke? ren nysgerrighed

Medlem
Brugeravatar

Guldhammer - der er stor forskel på hvor meget folk skal have, så længe at du ikke får voldsom nedtur dagene efter, så burde selv 400 mg være ok, bliver bare nødt til at sige med det samme at du skal passe på med at redosere, det er det der skader mest, at holde rusen kørende i længere tid - to mennesker kan tage 100 mg MDMA hver, den ene kan dårligt mærke det, hvor at den anden endner med at rulle rundt på gulvet og spinne - og jo, mennesker kan godt spinne hvis de er påvirkede nok af MDMA.

Taler af erfaring her. Siger bare lidt om hvor stor forskel der er på hver person.

- Abraham Lincoln

Junior medlem

Tak for dit gode råd mht. 5-htp og antioxidanter. Vil jeg prøve at anskaffe mig!

I starten var jeg ret bekymret for disse ting. Netop at man kunne risikiere at blive opdaget, og da det var ved højlys dag. Men jeg er rimelig hurtig til at komme tilbage til virkeligheden og være seriøs, hvis jeg møder nogen. Dog vil jeg godt erkende, at jeg ikke er helt sikker på om jeg kan styre det helt, når jeg peaker og lige deromkring. Kæben kørte ret godt på i går i hvert fald.

Men vi havde faktisk solbriller med, som vi kunne tage af på når vi ville, hvilket virkelig være genialt. Herved kunne vi skjule vores pupiller, men ikke nok med det var det kanon, da vi på den måde også nemmere kunne koncentrere os om rusen og at lukke øjnenen i ny og næ når vi havde lyst, hvilket forstærkede oplevelsen. Og menneskene omkring os fadnt det heller ikke alt for mærkeligt :)

Derudover var vores pupiller ikke SÅ store, da vi jo netop var i sollyset, hvor pupillerne trækker sig sammen.

Der var faktisk på et tidspunkt, hvor vi faktisk peakede, hvor min vens kollega mødte os. Og jeg tror, at den gik lidt galt der. Var lige ved at vælte, da jeg skulle rejse mig op for at hilse og jeg kunne ikke tale helt rent. Men senere hen mødte vi dem igen, hvor jeg ikke var nær så høj (dog stadig fantastsik) og der fik jeg rodet bod på der.

Derudover mødte jeg min eks, som bare så fantastisk smuk ud!! Hehe. vi var kærester da hun var 15 og havde ikke rigtigt set hende sidst. Men blev såååå glad for at se hende igen og hun smilelde bare for vildt og vi dansede sammen og jeg krammede hende så meget om hendes lille slanke krop og følte bare det var det bedste i verden :D Tror ikke hun opdagede noget, men hun var nu også ret stiv!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]