eskapisme skrev:
XxHeXeHxX skrev:
har røget 3/4 af jointen med ca 0.4 i og jeg er helt lamslået,
har røget stort set hver dag i 6½ år nu og der plejer sku at skulle en del mere til medmindre det er virkelig dyr hash
du har nok ret i det ikke er rent sort nepal men det er værtfald cuttet eller det tætteste du kan komme på rigtig nepal
er helt tung i hovedt kan slet ik fokuserer og mine øjne er helt færdige og jeg stod op for 3 timer siden xD
det var helt umuligt at mixe og fra jeg tændte jointen har der været en 0,5 cm lang bane af sovs nedenunder gløden
rusen er lidt ligesom at ryge bong eller rigtig kashmir
Jamen det meste sorte hash jeg køber gør mig godt baske lam.. ellers er der jo noget galt..
Jeg har også røget siden.. ja .. tidernes morgen, og det betyder skam ikke at der ikke er en tjald derude, der ikke stadigvæk kan slå benene under på mig, der er mange former for tjald der stadig kan gøre det.
Sjovt.... næsten alle jeg kender siger at ham de køber af inde på staden er the real shit osv osv osv.
jaja, sort hash er som regel rimeligt godt, det er næsten alt " slasker "
Jeg tror bare du har fået en god normal sort hash

Prøv at søg lidt mere inde på staden efter super slasker, vil væde med du finder røg der er indu vildere.
god normal sort hash ? jeg har røget bong igennem flere år ved ik hvor meget der skal til for at du bliver så skæv at du mister din kons og dine øjne hænger men det er langt fra nok til den rus for mig
det var næsten som da jeg røg rigtig kashmir første gang
det er nok ik nepal men hvis det de kalder nepal bare virker som nepal uden at være det så er det sku os fint for mig

og ja du har ret, alle siger deres pusher er den bedste og bla bla,
men hvis du kender staden mere end dine små pick-ups ville du vide hvem jeg snakker om og vide at han levere varen, det han sælger som 50-60 kan du finde i de andre som 100-110, hans 110'er er stort set ice, og hvis du spørger om 120-140 bliver det uhyggeligt, har røget en del ice efterhånden men har aldrig prøvet noget så sygt som hans,