Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 21:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sort Nepal?
Junior medlem

Hey folks!

Jeg har aldrig fået prøvet Sort Nepal, men jeg har hørt det skulle være en rigtig couch-lock-ryger.
Ville faktisk bare spørge om der er nogen af jer der har prøvet det?(Selvfølgelig er der det) :lol:
Og hvordan er rusen :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Rigtig sort nepal er der ikke mange herinde fra der har prøvet. Det tror jeg ihvertfald ikke da det meste "sort nepal" bare er sort hash som ligeså godt kan være lavet i København. Men personligt kan jeg rigtig godt lide meget af den sorte hash jeg har fået når der har stået sort nepal på paptallerkenen eller hvad pusheren har brugt til at navngive varen.

Personligt har de fleste af mine mere syrede oplevelser med hash været grundet blandingsjoints (troldmænd altså joints med både skunk, pot, hash, ryst osv.) og oftest har der været "sort nepal" i disse.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har røget noget der eftersigende skulle være sort nepal, en del gange før i tiden, da der var meget i byen. Det var næsten kulsort og så blød som næsten smeltet starin, og når man varmede på det blev det bare til pulver, så det stoppede vi med igen.
Men det var da selvfølgelig god hash, men havde ærlig talt regnet med det virkede bedre.

Dedikeret medlem

Citat:
Det var næsten kulsort og så blød som næsten smeltet starin, og når man varmede på det blev det bare til pulver

Det lyder godt nok også som noget elendig sort hash, ud fra den beskrivelse.

Medlem
Brugeravatar

Synes det er synd at kalde det elendigt, det var skam udemærket. Men sikkert ikke sort nepal :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Charas - som desværre ses i Dk for sjældent, DET er sort hash der iz2die4

Edit: En lille billedserie om hvordan charas produceres=)
http://www.tabaccheria21.net/resina.htm

Senest rettet af HopIFjordeN 01 nov 2011 12:18, rettet i alt 2 gange.
Iframes kun tilladt i Stoffer i medierne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
HopiFjorden - Gik engang på en sjov skole der hed ( den alternative skole i Hillerød / DAS )
Der var en del hashrygere da jeg gik der, jeg var kun 15 år, og en af mine venner fra skolen sagde at,
den metode du viser ovenover var en af de " sygeste " metoder at lave tjald på.

Han talte om noget med at det kun var specialle planter du kunne gøre det med, som vidst skulle have rigeligt med THC i sig.
Han påpegede i hvert fald at det ikke kunne gøres med en normal dansk pot plante.. jeg ved ikke om det er rigtigt, men denne metode
kunne da være interessant at få afprøvet i løbet af sommeren med nogle af mine northern lights hvis man altså kan ...

Nogen der ved noget om det ?

Jeg vidste så ikke af det var metoden at lave nepal på,
Har også stødt ind i de der " nepal " tjald... Kun en mistænkede jeg for at være ægte da den kostede det vide ud af øjnene,
og virkelig.. virklelig gjorde en lam.. de fleste andre bløde sorte hash arter de kalder for nepal syndes jeg er for mistænkeligt blødt.
og når det går hen og bliver hårdt og sort og kaldes for nepal, lugter det bare af nol olie, og det slår da ganske fint.
Er bare i tvivl om det virkelig er nepal.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Emnet er ikke offtopic.

Flyttet til cannabis generelt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg ved ikke 100% om jeg har prøvet lige "Sort Nepal" Men jeg har i hvert fald prøvet en del slags sort hash igennem tidens løb.. Sådan en rigtig go sort hash(som er som den skal være, og ikke snydt med fx.) Synes jeg har sådan en helt speciel dejlig sødlig lækker duft og en knock out stener virkning! Rusen er meget behagelig synes jeg og man får ikke samme tanke spin som hos en god sativa skunk fx. Jeg er personligt helt vild med sådan noget nedbrudt THC. Og smagen er i top efter min mening!
Det med sort Nepal tror jeg mere er gået hen og blevet et slags slagsnavn får noget go sort tjald.. Om tjalden er fra Afganistan, Libanon eller Nepal er jeg sådanset ret ligeglad med, bare kvaliteten er iorden..
Peace Morpheus.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
@TOASTED - klimaet er ikke varmt nok i DK til, at det kan betale sig, at bruge den metode der - planterne skal ha det så varmt at harpiksen udvikles kraftigere... Men man kan du godt håndgejle lidt herhjemme, spørgsmålet er så bare, hvor meget af det er hud og hvor meget er tjalde=)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
@TOASTED - klimaet er ikke varmt nok i DK til, at det kan betale sig, at bruge den metode der - planterne skal ha det så varmt at harpiksen udvikles kraftigere... Men man kan du godt håndgejle lidt herhjemme, spørgsmålet er så bare, hvor meget af det er hud og hvor meget er tjalde=)

Du har ret.. og hold så op med at få mig til at tænke på hvor mange døde hudceller jeg har røget igennem livet :lol: og skidt.
Men interessant, ikke nok varme ?
Hvad med hvis det er et indedørs grow ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
At producere charas/sort hash kræver at man har et heftigt overskud af buds, og det har de bla i det nordlige Indien. Der går ret mange store buds pr gram røg, så du vil simpelthen miste en masse THC ved at lave sort hash selv...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
lol, efter jeg læste den her topic skulle jeg den sædvanlige tur på staden og hente mig en ryger, min pusher plejer ik at have noget sort hash men lige idag havde han noget "sort nepal slasker" og efter min mening er det den gut her som er bedst til at kalde tingene hvad de er og ik alt muligt andet pis,

den er kulsort, dejlig blød, klistret og dufter vidunderligt

skal til at ryge noget af den om lidt, hvis det er en rigtigt nepal så er jeg nok ikke i tvivl og så skal jeg nok beskrive rusen mens jeg har den på !

/e den er fuldstændig umulig at mixe, den hænger fast i alt, fingre, mixerbakke, klumperne på hihanden, HADER DET !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alene at din pusher kalder det for "sort nepal slasker" er nok til at indikere det nok ikke er charas...
Ægte charas er ikke noget man bare lige tager på staden og køber...

Og som før sagt så er navnet "sort nepal" et slangnavn der bliver brugt om næsten alle typer hash der er nogenlunde sorte, her i DK. En rigtig "sort nepal" ville være charas fra Nepal. Og det tvivler jeg ærligt talt på din pusher lige har fået fingrene i og solgt til en favorabel pris medmindre det er cuttet godt og grundigt op så det rent faktisk kan betale sig for ham.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Alene at din pusher kalder det for "sort nepal slasker" er nok til at indikere det nok ikke er charas...

Og som før sagt så er navnet "sort nepal" et slangnavn der bliver brugt om næsten alle typer hash der er nogenlunde sorte, her i DK. En rigtig "sort nepal" ville være charas fra Nepal. Og det tvivler jeg ærligt talt på din pusher lige har fået fingrene i og solgt til en favorabel pris medmindre det er cuttet godt og grundigt op så det rent faktisk kan betale sig for ham.

manden har solgt på staden i over 30 år, han er nok en af dem der ved allermest om hvad han laver og hvad han kalder sine ting

jeg ved sku godt det ik det helt rigtige sorte nepal så havde jeg ik fået det til den pris men det er nok det tætteste du kan komme på sort nepal når nu folk kalder det det selvom det intet har med det at gøre

det er meget muligt det er cuttet sort nepal men så er det i det mindste rigtig sort nepal, og jeg er sikker på han ik vilde kalde det "sort nepal" hvis der ik var noget om det, så havde han kaldt det 70-80'er ryger

tog mig 10 min at mixe 0.4 så gad jeg ik mere, overfedtet stads

Senest rettet af Crime 06 jul 2010 17:12, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Neh nej. Men en rigtig marrok tager man sku ikke fejl af! Det er hash.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

har røget 3/4 af jointen med ca 0.4 i og jeg er helt lamslået,

har røget stort set hver dag i 6½ år nu og der plejer sku at skulle en del mere til medmindre det er virkelig dyr hash

du har nok ret i det ikke er rent sort nepal men det er værtfald cuttet eller det tætteste du kan komme på rigtig nepal

er helt tung i hovedt kan slet ik fokuserer og mine øjne er helt færdige og jeg stod op for 3 timer siden xD

det var helt umuligt at mixe og fra jeg tændte jointen har der været en 0,5 cm lang bane af sovs nedenunder gløden

rusen er lidt ligesom at ryge bong eller rigtig kashmir

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:

har røget stort set hver dag i 6½ år nu og der plejer sku at skulle en del mere til medmindre det er virkelig dyr hash

du har nok ret i det ikke er rent sort nepal men det er værtfald cuttet eller det tætteste du kan komme på rigtig nepal

er helt tung i hovedt kan slet ik fokuserer og mine øjne er helt færdige og jeg stod op for 3 timer siden xD

det var helt umuligt at mixe og fra jeg tændte jointen har der været en 0,5 cm lang bane af sovs nedenunder gløden

Jamen det meste sorte hash jeg køber gør mig godt baske lam.. ellers er der jo noget galt..
Jeg har også røget siden.. ja .. tidernes morgen, og det betyder skam ikke at der ikke er en tjald derude, der ikke stadigvæk kan slå benene under på mig, der er mange former for tjald der stadig kan gøre det.

Sjovt.... næsten alle jeg kender siger at ham de køber af inde på staden er the real shit osv osv osv.
jaja, sort hash er som regel rimeligt godt, det er næsten alt " slasker "

Jeg tror bare du har fået en god normal sort hash :)
Prøv at søg lidt mere inde på staden efter super slasker, vil væde med du finder røg der er indu vildere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
XxHeXeHxX skrev:
Ariaji skrev:

manden har solgt på staden i over 30 år, han er nok en af dem der ved allermest om hvad han laver og hvad han kalder sine ting

jeg ved sku godt det ik det helt rigtige sorte nepal så havde jeg ik fået det til den pris men det er nok det tætteste du kan komme på sort nepal når nu folk kalder det det selvom det intet har med det at gøre

det er meget muligt det er cuttet sort nepal men så er det i det mindste rigtig sort nepal, og jeg er sikker på han ik vilde kalde det "sort nepal" hvis der ik var noget om det, så havde han kaldt det 70-80'er ryger

tog mig 10 min at mixe 0.4 så gad jeg ik mere, overfedtet stads

sort fedtet hash skal du ikke mixe ud, det skal du hellere lige varme meget lidt med en lighter, uden der går ild i klumpen og så smider du ellers bare klumpen i dit ristede tobak og presser det ud i tobakken med fingrene. og nej man mister ikke mere thc end hvis man skal mixe det ud så der sidder lidt på fingre osv ;)sort hash er forresten os bedst i joint når det er mixet lidt ind i tobakken Imo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
XxHeXeHxX skrev:

Jamen det meste sorte hash jeg køber gør mig godt baske lam.. ellers er der jo noget galt..
Jeg har også røget siden.. ja .. tidernes morgen, og det betyder skam ikke at der ikke er en tjald derude, der ikke stadigvæk kan slå benene under på mig, der er mange former for tjald der stadig kan gøre det.

Sjovt.... næsten alle jeg kender siger at ham de køber af inde på staden er the real shit osv osv osv.
jaja, sort hash er som regel rimeligt godt, det er næsten alt " slasker "

Jeg tror bare du har fået en god normal sort hash :)
Prøv at søg lidt mere inde på staden efter super slasker, vil væde med du finder røg der er indu vildere.

god normal sort hash ? jeg har røget bong igennem flere år ved ik hvor meget der skal til for at du bliver så skæv at du mister din kons og dine øjne hænger men det er langt fra nok til den rus for mig

det var næsten som da jeg røg rigtig kashmir første gang

det er nok ik nepal men hvis det de kalder nepal bare virker som nepal uden at være det så er det sku os fint for mig ;)

og ja du har ret, alle siger deres pusher er den bedste og bla bla,

men hvis du kender staden mere end dine små pick-ups ville du vide hvem jeg snakker om og vide at han levere varen, det han sælger som 50-60 kan du finde i de andre som 100-110, hans 110'er er stort set ice, og hvis du spørger om 120-140 bliver det uhyggeligt, har røget en del ice efterhånden men har aldrig prøvet noget så sygt som hans,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]