Ja bare der er krudt i for det mangler de! det jeg mente var at bare hvilket som helst jord kan hjælpe dig nu!
Jord fra en helle i et lyskryds kan bruges! (lidt forurenet af sod måske men det kan bruges!)
Fra haven, marken, græsplænen. Lige meget hvad (næsten, brændt varmebehandlet kan du ikke bruge, tvivler også på du overhoved kan skaffe det!)
Et hint kan jeg give dig! Reglerne synes jeg også er lidt upræcise men så er der altid en venlig mod!
Jeg misforstod også din post, læste ikke ordenligt!
Der er Canna, GHE -3 part, vitalink, blåkorn, hornum. Det bare hvor vi ikke kan hjælpe med og det jeg misforstod!
Hold udkig efter potter, gødning og pottemuld når du er ude og handle alm fødevarer! Så finder du noget brugbar jord og gødning! Alm dansk pottemuld kan bruges til hvadsomhelst, så har du nogen tomatfrø???
Overgødning kan du også have været ude for, men du mangler nogle vitale små næringsstoffer!
Det med over/undervand kan man ikke læse sig til som sådan, post et pic hvis man er helt i tvivl ellers er det bare erfaring! Tænk dog over hvor let potten var da du plantede om og tung når den lige har fået vand!
Læs her!
http://peecee.dk/upload/view/246423Læg den ned og gem den til en anden god gang!
Der står alt om mikro og makro næringsstoffer!
Har du evt akvarie med fisk i? Så tag en 10 liter og vand med det vand! det virker også indtil du har fundet ud af mere!! (der mangler dog noget mere gødning i fiskevandet, men har mikronæringen i sig!)
Find 30 kr og hop i byen til du finder en dunk der står, indeholder mikronæring!Bland efter skriften bagpå og lad planten være i 5 dage! Den er ikke rask men vil have det bedre!
Nogen vil også skrive det helt normalt at den taber de mindre/nedre blade men ikke så ung også tidligt!
Har ret travlt da jeg har en hel gård i fulde omdrejninger men spørg endelig!
Masser af tekst, fuldstændig uredigeret men har ikke tid! Har nogen køer der skal spules før vognmanden kommer!!
Håber du fatter ??