Hey Psy.
Jeg røg i går salvia for første gang i mit liv. Derudover er det også første gang i mit liv, at jeg har prøvet at tage noget i den kaliber, så jeg glædede mig til at få mine første halluer.
Startede ud med det der i wikien skulle være en let/middel rus (for salvia 5x som vi havde fået fat i.) , og røg 1/15 af et gram. Det virkede, og det var fedt. Men.. Ingen halluer.
2 timer efter prøvede jeg igen, og denne gang med 1/8 af et gram, stadig ingen halluer, men lidt federe, altså jeg var blæst..
Så prøvede jeg med med 1/4 af et gram 10 minutter efter det hoved med 1/8 af et gram i, i håb om at nu ville jeg sgu se noget!
Men næ nej. Jeg kom bare til at hænge sidelæns i stolen, (Omvendt tyngdekraft) i mens jeg prøvede at fremstamme samme sætning i omkring 2-3 minutter "Jeg tr...." ---- "Jeg trooooo..." --- "Je...." og det jeg ville sige var "Jeg tror jeg skal have mere før jeg komme til se hallucinationer. " Jeg følte, og snakkede FULDSTÆNDIG som en spastiker under rusen, og var 100% sikker på at det var sådan her en spastiker føler sig, og det samme der går galt oppe i min hjerne lige nu, er permanent galt oppe i hans hjerne...
Kan ikke kontroller hovedet, kan ikke kontroller armene, kan ikke kontroller det man vil sige. Det hele sejler bare rundt, og det ser selvfølgelig sjovt ud for andre

Derfor er mit spørgsmål om man kan have en høj tolerance for salvia, selvom man aldrig har prøvet det før? Og om der er nogle risicis før, noget "skidt" sker, hvis jeg næste gang f.eks. tager 1/2 gram?
Eller har i andre forslag til om der gik noget galt? Noget forkert vi gjorde eller lign?
Det skal lige siges vi røg det på god glasbong, med konstant flamme, (Gjorde jeg dog ikke ved det første hoved.) og holdte det inde i minimum 30 sekunder.. (Og vi sugede ikke salviaen igennem før det sidste "græs" var brændt.)