Du er sikker på at det er 99 % rent fordi sælger siger det? Ikke fordi jeg ikke tror på det er rent og fint, men jeg har svært ved at tro, at RC sælgere rent faktisk tester renheden af deres narko.
Mht. din næse, så ved jeg ikke hvor skadeligt 2c-c er for næsen. Af hvad jeg har hørt, burde 2c-x'ere ikke være så skadelige for næsen, som de føles. Men der er ikke lavet noget reel forskning på det punkt(af hvad jeg ved af?). Præcist hvor mange gange du kan sniffe sådan noget og være på den sikre side, er umuligt at sige. - Det kommer an på din næse - og oplever du næseblod efter at have sniffet, er du nok ikke manden med den stærkeste næse.
Normalt er næse-skader "forbeholdt kokain-brugere." Kokain lukker for nogen af de små blodårer i ens næse, hvilket gør der ikke kommer blod ud til de yderst celler, som så dør. Jeg kan heller ikke forestille mig at gadeamfetamin er venligt for næsen, da jeg har set flere få næseblod af det. Men jeg ved ikke om det er stoffet eller hvad det er, som har gjort udslaget.
Når du har at gøre med narko, hvor der ikke er nogen decideret gevinst ved at sniffe det, så æd det. - Har du at gøre med narko, hvor du ser en gevinst i at undgå første omgang metabolisering, begynder det at give mere mening

Nu er det ikke fordi jeg ikke har haft sniffet 2c-x'ere... men jeg har aldrig sniffet 2c-x'ere uden bagefter, at fortryde jeg ikke åd det

- Ellers kan man med fordel skylle sin næse, efter trippet. Så er du sikker på at få fjernet eventuelle rester.

næseskylle kande