Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sniffe 2C-C
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Jeg er ikke den store party boy der render rundt på amf eller ligende hver weekend.
så har stortset ikke prøvet at sniffe noget, før for et par dage siden hvor jeg sniffede noget helt rent 2C-C (10mg første gang og 8-9mg anden gang)
Det er 2C-C HCl, så mit spørgsmål er hvor meget og hvor tit man kan indtage dette dejlige stof uden at miste sin næse?
Ska lige siges at anden gang jeg indtog det havde jeg lidt blod i mit snot, men ikke rigtig næseblod.

Jeg er ikke det store kemiker men HCl er jo saltsyre så det må da kunne nå at ætse en del når det sidder oppe i næsen.

Medlem
Brugeravatar

er du sikker på det er 2c-c for ifølge erowid er det en meget lille dose http://www.erowid.org/chemicals/2cc/2cc_dose.shtml

Medlem
Brugeravatar

doserene på erowid er oralt. 10mg nasalt virker fint. men man skal selvfølgeligt højere op for at få en ud af kroppen oplevelse e.lign.

Ska lige siges at jeg har testet det oralt og der kunne jeg mærke det meget, meget svagt, og havde lettere udvidede pupiller ved bare 5mg.
hvilket jeg synes er utroeligt interessant når man kan læse om folk det indtager +50mg eller sjældne gange +100mg.
Så 2C-C har jo et kæmpe spektrum af doser man kan vælge imellem og stadig få en form for virkning.

er 120% sikker på at det er 99% rent 4-chloro-2,5-dimethoxyphenethylamine aka 2C-C

Medlem
Brugeravatar

En af mine venner indtog en dose på 25mg nasalt tidligere idag.
Han ringede og sagde at han trippede for sindsygt. mere en på de fleste svampetrip (og han har trippet mange høj dosis trip).
Nu omkring 2-3timer efter tripper han stadig lidt, men ikke så intenst som tidligere. så det virker ihvertfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Du er sikker på at det er 99 % rent fordi sælger siger det? Ikke fordi jeg ikke tror på det er rent og fint, men jeg har svært ved at tro, at RC sælgere rent faktisk tester renheden af deres narko.

Mht. din næse, så ved jeg ikke hvor skadeligt 2c-c er for næsen. Af hvad jeg har hørt, burde 2c-x'ere ikke være så skadelige for næsen, som de føles. Men der er ikke lavet noget reel forskning på det punkt(af hvad jeg ved af?). Præcist hvor mange gange du kan sniffe sådan noget og være på den sikre side, er umuligt at sige. - Det kommer an på din næse - og oplever du næseblod efter at have sniffet, er du nok ikke manden med den stærkeste næse.

Normalt er næse-skader "forbeholdt kokain-brugere." Kokain lukker for nogen af de små blodårer i ens næse, hvilket gør der ikke kommer blod ud til de yderst celler, som så dør. Jeg kan heller ikke forestille mig at gadeamfetamin er venligt for næsen, da jeg har set flere få næseblod af det. Men jeg ved ikke om det er stoffet eller hvad det er, som har gjort udslaget.

Når du har at gøre med narko, hvor der ikke er nogen decideret gevinst ved at sniffe det, så æd det. - Har du at gøre med narko, hvor du ser en gevinst i at undgå første omgang metabolisering, begynder det at give mere mening :)

Nu er det ikke fordi jeg ikke har haft sniffet 2c-x'ere... men jeg har aldrig sniffet 2c-x'ere uden bagefter, at fortryde jeg ikke åd det :D

- Ellers kan man med fordel skylle sin næse, efter trippet. Så er du sikker på at få fjernet eventuelle rester.

Billede

næseskylle kande ;)

Medlem
Brugeravatar

Ok lyder fornuftigt, er blevet lidt klogere på det.

Nu har jeg ikke den store erfaring med stoffet, men umedbart kan jeg se nogle positive ting ved det meget hurtige onset når det indtages nasalt.
hvilket går noget langsommere og "blødere" oralt. men vil self udforske 2C-C måde nasalt og oralt.

Fx. Da jeg indtog 8-9mg havde jeg lige røget en god stor skunk joint. og var rigtigt afslappet. 3min efter jeg havde indtaget det havde jeg det som om
at jeg lige havde taget heroin (har ikke prøvet det, det var bare den følelse jeg havde på tidspunktet), var fuldstændigt afslappet og tom i hovedet
med en dejlig følelse i kroppen. dette varede ca. 2-5min. derefter var det bare det sædvanlige trippy stuff.

Det er fra et pålideligt "firm" der får deres produkter testet af en uafhængig instands(eller hva det nu hedder)

EDIT: men det er ikke så meget om det er 2-x eller et andet stof, det der bekymre mig er at der jo er saltsyre i. så noget skade må det jo gøre.
Men du har ret i at man selvfølgelig kan skylle sin næse hvis man er nervøs eller bare vil være helt af med smagen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Saltsyren er der for at omdanne freebasen til et vandopløseligt salt, så det behøver du ikke bekymre dig det helt store om :)

Medlem
Brugeravatar

ok. tak for rådene.

Medlem
Brugeravatar

Offtopic: og måske forkert sted men havde bar li lyst til at skrive det her:

Et meget bedre Danmark ville være hvor ALLE stoffer var lovlige, men kontrolleret af sundhedsstyrelsen.
Og hvor alle der tog stoffer havde været forbi psy.dk og undersøgt dets virkning og dose. stillet spørgsmål hvis de havde nogen.

Færre dårlige oplevelser, færre dødsfald, mindre kriminalitet. HVORFOR ER DET IKKE SÅDAN!!! ARRGGGGG..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Den udtalelse hører nok mere til i denne tråd: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=32476&start=0&st=0&sk=t&sd=a :)

Medlem
Brugeravatar

tak for linket :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]