Kiiaan skrev:
tak! for gode svar...
@Roche er da glad for at høre at du har røget bong i mange år selvom du har astma... Har nemlig også selv astma. så jeg skal ikke være så bange for at være nød til at stoppe pga. mit astma

men... hvor tit ryger du?
EDIT : sorry ved ikke hvad der skete... man kunne slet ikke læse hvad jeg skrev ?
prøver lige igen

gaaab
Du kan sagtens få dig et grimt anfald aligevelle jo

Det kunne virkelig være en mood killer når jeg sommetider fik det, og det er ikke altid så smart at ryge bong samtidig med man har astma- det kommer and på din medicin - og hvor meget du ryger, og hvad for en slags astma du har.
Du kan risikere at få et voldsomt andfald ( jeg gjorde 1 ud af 100 ) så hav din medicin med dig...
Da jeg røg bong - der røg jeg vær dag, fra jeg åbnede mine øjne til de lukkede.
Men min vejrtrækning er blevet dårligere.. som om der ligger en sten på min brystkasse sommetider.
Og husk ikke at tage din astma medicin lige inden du ryger hvis du kan undgå det !
Min læge sagde, at når man suger i medicinen ligger der sig et fint lag af pulver på lungerne-
og når man så ryger lige bag efter ( klistre man pulveret fast ) og gør det til en sten agtig substans -
og så kan man være i farezonen for at få sig et par stenlunger..
Så joo.. hvis du får helbredsproblemer kan du hurtigt blive nød til at stoppe du-
og det kan sku være svært at tage sig sammen til...
Så pas nu på dig selv... jeg ville ( hvis jeg var dig ) holde mig til bong i weekenderne -
Eller ude fra mit eget hjem...
Som Spooner siger- det stinker !
Og hvis du ikke renser din bong vær dag, vil du til sidst ikke kunne lugte noget-
men det kan dine gæster der ikke ryger

Og som tidligere nævnt.. så bliver man sku mere dum af det, end hvis man bare ryger et par joints

EDIT : spooner - har også hørt at det at ryge på topnøgle hoveder er meget mere usundt da metallet frigiver en masse shit når det varmes op... ved ikke om det passer