Hey Experter!
Jeg skal for anden gang indtage svampe. Har prøvet nogle Hollandske trøfler, et meget mildt og rart nybegynder trip. Nu har jeg så fået bestilt nogle mexicanske svampe, 3gram, og overvejer at hygge med min kammerat i weekenden, men ville høre hvad i tænker om det setup jeg har i hovedet :
Stå tidligt op lørdag morgen, ca 09:00, så lige vågne op og få noget i skrutten. Gå ned i Brugsen og købe lidt guf ind og så i et frisk varmt bad for at vågne lidt mere op. Derefter gøre stuen klar, brygge kaffe, lave en fed playlist med noget Bob Marley, Explosions in the Sky m.m., og så må klokken vel være omkring 10:30. Spise 2 gram svampe hver også bare snakke og hygge indtil det begynder. Når trippet er ved at virke, ved 2 timer inde i trippet, så måske lige ryge en joint også ellers bare undersøge universets underligheder. Så når trippet er færdig, omkring 18:30, så gøre sig klar til en fest. Det med festen tænker jeg stadig lidt over. Men da jeg tror det bliver en kanon dag og håber jeg får afklaret nogle ting under trippet tror jeg det kunne gøre festen bedre, da man er lidt lykkeligere, måske ? Kan også godt være vi skuklle trippe fredag til lørdag ? Hmm.
Er lidt stoned, så håber det er til at finde ud af det jeg har skrevet..

P.S Mig og min kammerat bor i en lejlighed for os selv med hvert vores værelse, så det bliver ingen forstyrrelser.