Rush skrev:
Det er måske lige nævneværdigt at tilføje dette:
Da jeg havde brugt e-cath sammen med en lige lovlig stor mængde methylone, ritalin, mephedrone og andet godt i en mindre periode, fik jeg de infamøse "Brain zaps", som også er kendt som SSRI withdrawal syndrome. Det er en slags impuls, som mærkes, når hjernen er ved at tilpasse sig selv og sine receptorer. Det føles som et pludseligt stød, der starter i hjernen og derefter bølger hurtigt ud gennem kroppen - mange føler ofte et par sekunders forvirring eller svimmelhed, når stødet er overstået. Det er en udbredt, og ganske almindelig bivirkning hos patienter der er ved at trappe ud af en lang SSRI-behandling. Det er også set hos individer som på kort tid havde indtaget meget MDMA, og åbenbart også flere stimulerende phenethylaminer
Disse zaps var voldsomt når e-cath var med i spillet (eller dvs. det var voldsomt dagene efter) - men det er ikke til at sige om det var den afgørende faktor. Jeg holdt mig så en narkopause på 2-3 måneders tid, og allerede 1½ uge efter pausens påbegyndelse, var jeg fri for zaps.
Det kan jeg også tydeligt genkende. Ganske ubehagelig zap der kommer op i hjernen som kan mærkes ud i hele kroppen.
Kan dog ikke lige huske om det kun var pga e-cath, da det var en "ret tåget periode" hvor der var en masse forskelle slags knart som blevet prøvet af.