Undskyld at jeg kører emnet i en anden retning.
roche skrev:
Denne wild dagga

? har længe kunne tænke mig at smage den, smager den godt, og er der nogen effekt ?
Nogen siger jo den ligner cannabis i effekt, bare med lidt mere krads smag... noget du også oplever ?
Underligt nok så synes jeg at den i mindre mængder gør et mix mindre krads, men rent er den derimod næsten ikke til at få ned. Desuden er den meget svær at rulle af da den består af blomster der minder om bomuld i struktur, og kronblande som er meget seje og spidse, så de stikker gennem papiret. Bruger altid en grinder til det.
Det siges at den skulle forlænge cannabis effekten, men har dog ikke mærket dette. Bruger også ret lidt, max. 10-20% af mixet.
Har dog prøvet at lave te af den. Brugte omkring 0,5g tørt plante materiale (fra en ethnoshop) per 10 kg kropsvægt. (vejer omkring 90kg og brugte lidt under 5g).
Varmede til det kogte og slukkede så for varmen. Gav en udemærket rus, meget lignende cannabis, men uden grineren og ikke helt så smertestillende, bare dejligt afslappende. Smagte dog MEGET bittert, hvilket honning hjalp meget bedre på en almindeligt og brunt sukker.
Mærkede at min hjerterytme blev sat lidt op, men ikke noget slemt. Dog vær at tage med i betragtning hvis man har dårligt hjerte eller lignende.