Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Noname> Jeg tror ikke at halothan er specielt skadeligt for kroppen - ved ikke-kronisk eksponering; så vidt jeg husker udskilles den umetaboliseret af kroppen. Virkningsmekanismen (og effekten) er meget lig chloroform. Årsagen til at man gik væk fra chloroform til anæstesi, var vist at der er en vis risiko for at der dannes frie radikaler ved stoffets passage af leveren. Når patienter ikke sjældent skal holdes bedøvet i 6 timer ad gangen, kan man ikke anvende et stof hvor der er blot en lille risiko for alvorlige helbredsmæssige følger.
:P ...Ether udfasede man vistnok af omtrent samme grund - samt at det er noget farligt eksplosivt stads at arbejde med i en operationsstue...
...Halothan har også en noget mere "målrettet" bedøvende effekt; man skal ikke lugte specielt meget til det før man bliver ret sparket ud... Noget mere effektivt og hurtigtvirkende end de andre to.
Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt det er mest sandsynligt at N2O eller halothan er skyld i den påviste forskydning i blodtallene - under kronisk eksponering kan selv ellers ret harmløse kemikalier have ret seriøst impact på helbreddet.

Titel:
Junior medlem

Interessant anvendelse af flødeskumssprøjte - jeg har brug for Halothane og ville høre om nogen kender et sted man kan købe det (nettet? udlandet?) - det skal bruges til aflivning af kælerotter når de bliver for gamle, men håber det er ok at spørge trods min alternative brug af interessante stoffer

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
BateWoman skrev:
Interessant anvendelse af flødeskumssprøjte - jeg har brug for Halothane og ville høre om nogen kender et sted man kan købe det (nettet? udlandet?) - det skal bruges til aflivning af kælerotter når de bliver for gamle, men håber det er ok at spørge trods min alternative brug af interessante stoffer

Beklager, men vi har normalt en politik imod at oplyse om den slags.
Det er ikke noget personligt, men vi ser meget nødigt at psychedelia bliver kendt som et springbræt til at score diverse substanser.

mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Oki - tillader mig at more mig lidt over den politik da jeg ellers synes der er tilstrækkeligt med info her til at man kan blive ... et eller andet

Nogen der har links til mindre politisk korrekte sider hvor man kan udveksle indkøbsmuligheder?

Titel: Re: N2O
Junior medlem

I vil da ikke fortælle mig i sniffer dette hva ??

Det er et blandings produkt der IKKE skal være grade A da det IKKE er ment til medicinsk brug ..

Envidere er ALT giftigt i de rigtige mængder .. drik 10 ltr vand på 1 time øg drukne .. spis 5 kg sukker og du kan ik lave nok insolin .. AV ! ..

Se her og forstå det farlige i Ufarlige ting: http://da.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5syre

Frugter der har kerner, såsom kirsebær, abrikoser, bittermandler og æbler, indeholder små mængder af cyanohydriner, som f.eks. mandelonitril, hvorfra der langsomt frigives blåsyre("zyklon B"/cyanid)

Røde blodlægemer forøges JA .. MEN hvorfor ? jeg er storryger har mere hæmaglobin / røde blodlæmer end normalen pga af mit rygeforbrug (kompentasering fra kroppens side) men derfor er det ikke en god ting .

Envidere er dette i bruger beregnet til at presse flødeskum ud af en beholder SÅ det behøver slet IKKE at være grade A (til medicinsk brug) dvs i inhalerer noget urent shiit . Og så er der en grund til man ikke bare for lov at blive bedøvet med lattergas ! nok fordi andre gasarter end den luft vi er omgivet af ikke er specialt sunde i consentrerede mængder !

Men jeg forstår slet ikke de fylder dem med andet end komprimeret luft ! det er jo samme effekt til en flødeskums presse ?!?!

Junior medlem

Prometheus skrev:
Noname> Jeg tror ikke at halothan er specielt skadeligt for kroppen - ved ikke-kronisk eksponering; så vidt jeg husker udskilles den umetaboliseret af kroppen. Virkningsmekanismen (og effekten) er meget lig chloroform. Årsagen til at man gik væk fra chloroform til anæstesi, var vist at der er en vis risiko for at der dannes frie radikaler ved stoffets passage af leveren. Når patienter ikke sjældent skal holdes bedøvet i 6 timer ad gangen, kan man ikke anvende et stof hvor der er blot en lille risiko for alvorlige helbredsmæssige følger.
:P ...Ether udfasede man vistnok af omtrent samme grund - samt at det er noget farligt eksplosivt stads at arbejde med i en operationsstue...
...Halothan har også en noget mere "målrettet" bedøvende effekt; man skal ikke lugte specielt meget til det før man bliver ret sparket ud... Noget mere effektivt og hurtigtvirkende end de andre to.
Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt det er mest sandsynligt at N2O eller halothan er skyld i den påviste forskydning i blodtallene - under kronisk eksponering kan selv ellers ret harmløse kemikalier have ret seriøst impact på helbreddet.

Ether er et organisk opløsningsmiddel -- Siger det ikke det hele ??? Det båler hjerneceller af meget hurtigt . og hvis jeg ikke tager meget fejl så brænder det osse fedtlaget væk mellem dine forskællige hjerne sektioner dvs du kan blive invalid (er vist en "kur" mod dette men er ik sikker) Ja og med et kogepunkt på 36 ~grader er det nok os farlig at omgås .

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
SirSchumii skrev:

Det er et blandings produkt der IKKE skal være grade A da det IKKE er ment til medicinsk brug ..

Det er ikke et blandingsprodukt, men det opfylder næppe renhedskriterierne til medicinsk renhed. Dog er det rent nok til at det er godkendt til anvendelse i fødevarer, så det kan ikke være helt galt.

SirSchumii skrev:
Men jeg forstår slet ikke de fylder dem med andet end komprimeret luft ! det er jo samme effekt til en flødeskums presse ?!?!

Det vil ikke fungere med komprimeret luft. Lattergas anvendes på grund af dens lipofile egenskaber. Gassen opløses i fløden under tryk, som udvider sig til flødeskum når den lukkes ud i normalt atmosfærisk tryk.

Junior medlem

Prometheus skrev:
SirSchumii skrev:

Det er ikke et blandingsprodukt, men det opfylder næppe renhedskriterierne til medicinsk renhed. Dog er det rent nok til at det er godkendt til anvendelse i fødevarer, så det kan ikke være helt galt.

SirSchumii skrev:

Det vil ikke fungere med komprimeret luft. Lattergas anvendes på grund af dens lipofile egenskaber. Gassen opløses i fløden under tryk, som udvider sig til flødeskum når den lukkes ud i normalt atmosfærisk tryk.

Ja men der står sikkert osse noget om at du ikke skal indhalere det som på alle trykbeholdere.. gas fordamper så vedrører ikke maden måske nok fra zyklon B ell lign. men ell ik. men dine lunger kan optage gassen og derved kan det betyde noget !
Blandingsprodukt ?!?! http://en.wikipedia.org/wiki/Whipped-cream_charger

http://en.wikipedia.org/wiki/N2o

Det samme du fyrer på en bil NOS "nitrous oxide system" . og ikke det samme som du får til fx smede arbejde og som til tandlæger !
Men selvfølgelig ikke mit liv det går ud over c",) :sucks: :rocking: :cheers: :whogives:

Ps. hvis i så absolut vil dø unge så kan man altså få andet end lakrids stænger på ebay.co.uk eller .com Og uden afgift hvis samlede værdi er under 60 ~kr .. og uanset beløb hvis varen sendes fra andet EU land.

billig usb udstyr .exempel: skydelære pris dk 200 ebay 50 kr med "frimærker" (samme mærke/model) destilations anlæg så du kan koge din egen sprit på sukker, gær & kartofler kan osse købes.. hehe

Og det er ikke så farlig c",)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SirSchumii skrev:

Billede

ARghh, så kig dog på datoen af topic, inden du svarer!
N2O er et ganske uskadeligt og kortvarende dissociativ, og da langt de fleste rekreative brugere af gassen har Cream whippets som kilde, er renhed ikke noget problem - gassen er godkendt til brug i fødevareprodukter, og der er striks kontrol med kvaliteten!

Resten af det du skriver giver IMO ingen mening.
Selvfølgelig skal man ikke inhalere N2O fra NOS-bilsystemer, da den gas ikke skal igennem samme kvalitetskontrol, som gassen til medicinsk- eller fødevaremæssig brug netop skal.

- Hold op med at spille smart, når du ikke ved en SKID om hvad du har med at gøre

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]