I vil da ikke fortælle mig i sniffer dette hva ??
Det er et blandings produkt der IKKE skal være grade A da det IKKE er ment til medicinsk brug ..
Envidere er ALT giftigt i de rigtige mængder .. drik 10 ltr vand på 1 time øg drukne .. spis 5 kg sukker og du kan ik lave nok insolin .. AV ! ..
Se her og forstå det farlige i Ufarlige ting:
http://da.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5syre Frugter der har kerner, såsom kirsebær, abrikoser, bittermandler og æbler, indeholder små mængder af cyanohydriner, som f.eks. mandelonitril, hvorfra der langsomt frigives blåsyre("zyklon B"/cyanid)
Røde blodlægemer forøges JA .. MEN hvorfor ? jeg er storryger har mere hæmaglobin / røde blodlæmer end normalen pga af mit rygeforbrug (kompentasering fra kroppens side) men derfor er det ikke en god ting .
Envidere er dette i bruger beregnet til at presse flødeskum ud af en beholder SÅ det behøver slet IKKE at være grade A (til medicinsk brug) dvs i inhalerer noget urent shiit . Og så er der en grund til man ikke bare for lov at blive bedøvet med lattergas ! nok fordi andre gasarter end den luft vi er omgivet af ikke er specialt sunde i consentrerede mængder !
Men jeg forstår slet ikke de fylder dem med andet end komprimeret luft ! det er jo samme effekt til en flødeskums presse ?!?!