JEL - Ja og jeg ser hvorfor

Det godt nok en god mængde smøre du kommer med dér.
Hvis du har kørekort, kan du køre bil - længere er den ikke, og så er det sgu da fuldstændig ligemeget om du er en god eller en dårlig billist, du må køre bil.
Nogen vælger at køre påvirkede af det ene eller det andet, og det er ikke fair for nogen, det er MIN mening.
Min egen mening betyder ikke mere for mig end din gør - du kommer med argumenter istedet for at stampe i jorden, lægge armene over kors og skrige "JEG HAR RET, SÅ FUCK DIG".
Jeg kommer med argumenter for hvordan man gør skade på andre mennesker ved brug af stoffer, og der er vi vel OGSÅ forskellige.
Hvis Allan kører rundt og spiller fandango i påvirket tilstand - spiritus såvel som stoffer, og smadrer ind i en familiebil fuld af forældre + tilbehør, gør han eller gør han så ikke skade på andre? - Både psykisk og fysisk .. Og gør han ikke også skade på sig selv og evt familie som står tilbage ?
Det er et simpelt ja-nej spørgsmål, og jeg vil godt have du svarer mig på dette.
Jeg har ikke noget imod stoffer, men jeg har noget imod et forbrug af stoffer der gør, at man blir blind for omverdenen og kører et egoshow.
Jeg siger IKKE og har ALDRIG sagt at det var noget du eller nogen anden herinde kunne finde på, jeg siger bare at det sker - her
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q ... c021b57316Jeg vil sgut' have strammere regler, jeg vil have ansvarlighed på banen !
Det bekymrer mig sgu en anelse at du ikke kan se hvor det er jeg vil hen med det her - eller også så kan du godt se det, men ikke er i stand til at indrømme det.
Til dit neger-eksempel så har jeg ikke påstået at jeg gør noget for at hjælpe dem, ud over at sende tøj og div. derned, og give mine småpenge til div. bøtter rundt omkring.
Det kan jeg ikke se hvad har med den her tråd at gøre.
Dit eksempel med muslimer vælger jeg at ignorere og jeg tror godt du ved hvorfor.