Hej!
Jeg står overfor en snarlig Anahuasca tur, med den dertilhørende MAOi diæt. Jeg har forberedt mig vha. research på nettet, men er blevet en smule forvirret af at folk har meget forskellig tilgang til både brygning, faste osv.
Det jeg vil med denne tråd er egentlig bare at få bekræftet om min ide holder. Jeg har tænkt mig at leve efter diæten fra 12 timer før indtagelse og til 12 timer efter indtagelse. Jeg har tænkt mig at faste 4-6 timer før indtagelse, hvilket jeg er i tvivl om er nok. Jeg er ikke god til at faste, føler meget hurtigt sult, og det har før irriteret mig under svampetrips. Jeg planlægger derfor at have frugt til under trippet, men det mætter desværre ikke rigtigt. Er det for kort tid at faste? Og er der evt andet mere "tungt" mad der er godt at indtage uden det forstyrrer trippet?
Under min research har jeg haft nemt ved at finde ud af hvad jeg skal undgå at indtage i forbindelse med diæten, men det er sværere at finde ud af hvad man egentlig gerne må spise uden dårlig samvittighed, dog fandt jeg dette:
http://www.upmc.com/HealthAtoZ/patiente ... oiDiet.pdfLæser jeg denne ville jeg umiddelbart tro at pasta bolognese ville være ok at spise, hvad mener i? Og hvad plejer i at spise når i er på diæten?

På forhånd tak

-
sunshine reagge