Jeg vil lige opdatere med et indlæg, hvor jeg vil kommentere på og spørge ind til de nogle af de indlæg, der er blevet posteret.
Halugenlampe skrev:
MDPV alligevel...
jeg synes projektet er noget forpulet lort, og jeg vil skide på de t-shirts.
Hvad er meningen med sådan en sviner? Har du aldrig hørt om konstruktiv kritik? Fair, designeren har lavet en hyldest til et af de rusmidler, der har haft positiv indvirkning på hans kreativitet. Det er ikke alle hans t-shirts, der er produceret med henblik på kunsten. Du synes, projektet er noget forpulet lort, og du vil skide på de t-shirts. Så skal du da vist købe nogle af dem, så du kan udføre dit sjofle projekt.
Honey skrev:
Hvorfor skal der gøres forskel behandling, bare fordi man er en pige?

Det skal der skam heller ikke. Fremgår det måske på nogen måde, at disse t-shirts ikke er produceret til hunkøn?
BehindMind skrev:
Er det kunst at kunne sælge tåbelige t-shits på nettet? Det mener jeg ikke. Jeg mener derimod at det er forholdsvis ligegyldigt og kvalmende.
Anti-project....come on.
Det er jo subjektivt, om man synes disse t-shirts er tåbelige. Og ja, kunst er ikke bare et billede på en væg eller et stykke musik. Kunsten kan have mange udtryksformer. Det er selvfølgelig dejligt med lidt respons. Du finder det ligegyldigt og kvalmende. Må man spørge hvorfor? Og hvad mener du i øvrigt med den sidste kommentar?
noname skrev:
Så vidt jeg ved er forhandlerlinks ikke tilladte på psy.dk.
Desuden er de t-shirts ikke meget anderledes end dem, der bliver masseproduceret og solgt på Hjallerup Marked hvert år...
Der er nu blevet sagt god for dette forhandlerlink. Jeg er dog ikke enig med dig i, at disse t-shirts til forveksling skulle ligne de t-shirts, man kan købe på Hjallerup Marked hvert år, som du siger. Derimod synes jeg, det var en plat og upassende latterliggørelse.
Jeg afslutter indlægget med at ytre mig om, hvor skuffet jeg er over hvor snæversynede, intolerante og uåbne over for nye idéer, som nogle brugere klart har givet udtryk for, de er, med sådanne overfladiske og ubrugelige indlæg.