tillykke med nedtrapningen.. godt gået..
Jeg er selv blevet nedtrappet gange flere.. Desværre med tilbagefald som følge.. hver gang.. Selv om man tror man er hamrende fornuftig, så kan man hurtigt bilde sig selv ind, at man nok kan klare at tage dope, bare en sidste gang.. og så lige en gang til og en gang til osv osv..
Jeg ville gentlig bare sige til dig, og alle jer andre som måtte kende problemet.. Jeg er på et superstof lige nu.. NALTREXON.. junkiens antabus..
Jeg er somme tider irriteret over at have det i blodet, for så kan jeg jo ikke tage dope.. men gevinsten er tusind gange større end min lyst.. Jeg ville blive hamrende syg o m jeg tog noget.. og så er det jo egentlig let at lade være..
NALTREXOn fritager mig fra at ryge ind i et destruktivt tankemønster, som hurtigt ville sende mig på gaden og ud efter dope..
På sigt skal jeg selvfølgelig lære at mestre alle de ting som gør, at jeg gang på gang ryger på røven i.. men lige nu er jeg dejligt fritaget for at spekulere på at tage noget, og det er fandme en gevinst..
Jeg ved ikke om man kan få en recept via egen læge, selv er jeg tilknyttet et misbrugscenter, men jeg kan varmt anbefale det,og så var et besøg hos lægen det da helt klart værd.
Jeg synes det er sindsygt hårdt at trappe ud af junk, men jeg synes næsten det er endnu sværere at være clean og så også forblive med at være det..
Jeg har en formodning om at nogle på dette site vil sige naltrexon er noget lort... Nogle gange synes jeg det også.. men det redder røven for mig lige nu, og for hver dag der går ( ca 2 måneder cleantime ) får jeg det bedre og bedre både fysisk og psykisk.. det er fandme mange år siden jeg har set, mærket og duftet foråret og det gør jeg nu.. takket være naltrexon..
Mht abstinensbehandling... Jeg har lige læst en artikel om bananers positive effekt på uro og krampe i benene.. Det var da værd at tage med til dem som måtte lide..
Og så til sidst.. held og lykke fra mig til dig og alle andre som kæmper for en stoffri tilværelse... Det er ca 20 år siden jeg sidst var clean i hele to måneder,, så glad er jeg og positivt ser jeg på fremtiden.. takket være NALTREXONE...nå ja også til misbrugsteamet, uden dem ingen mig