Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej

Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter information om denne urt, men har ikke rigtigt kunne finde det svar jeg ledte efter, så nu spørger jeg her.

Hvis jeg gerne vil have en lidt stimulerende og lidt euforisk effekt ud af denne plante, hvilken form for kanna skal jeg så anskaffe mig?(Almindeligt knust kanna eller 5:1 extract eller wtf?) Og hvordan skal jeg indtage den?

Er klar over der ikke er vildt mange der har erfaring med denne urt, men håber på i kan hjælpe alligevel.

Mvh Swiffa

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Du kan enten indtage den drukket i te, opblødt under tungen, sniffet eller røget.
Bedst effekt vil sikkert fåes ved rygning eller snifning - snifning skulle dog være ret ubehageligt da vist gør ret ondt i næsen.
Ligegyldigt hvilken effekt du leder efter vil det være lettest at opnå den med et ekstrakt da det er lettere at få den givne mængde indtaget hurtigere.
Jeg har selv prøvet at blande lidt af 5x-ekstraktet i nogle joints før i tiden, det virkede lidt som om jeg havde drukket en god kop kaffe sammen med jointen, ganske rart.

Medlem

Okay.. tak for info :)

Lad være med at spørge om links - Læs reglerne - Jim Fear

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det er under ingen omstændigheder tilladt at bruge psychedelia til information om hvor rusmidler - lovlige som ulovlige - kan skaffes, så nej.
Og lad være med at stille det spørgsmål til nogen over PM, you'll get banned. :wink:
Hvis du nu bruger din næse lidt og kigger rundt på nettet så burde det ikke være så svært.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
LarmerFyr skrev:
Du kan enten indtage den drukket i te, opblødt under tungen, sniffet eller røget.
Bedst effekt vil sikkert fåes ved rygning eller snifning - snifning skulle dog være ret ubehageligt da vist gør ret ondt i næsen.
Ligegyldigt hvilken effekt du leder efter vil det være lettest at opnå den med et ekstrakt da det er lettere at få den givne mængde indtaget hurtigere.
Jeg har selv prøvet at blande lidt af 5x-ekstraktet i nogle joints før i tiden, det virkede lidt som om jeg havde drukket en god kop kaffe sammen med jointen, ganske rart.

Mange tak, skal absolut prøves

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Kanna er en af de urter der har fået mig til at udbryde - wow this legal shit actually works!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Jeg blandede ofte urten med tyggegummi og tyggede det hver dag en periode, det gav faktisk eufori..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor kraverne vender
Hej Swiffa. Jeg har en del erfarring med denne plante. Og jeg må sige at den bedste effekt kommer af at ryge den!
Jeg anbefaler at du bør købe et mix med hele urten. Syntes ikke rigtig at jeg får så meget effekt af bare ryge bladene. Og så anbefaler jeg at man ryger det på bong eller tjubang, og holder røgen nede så længe man kan.
Røgen er i starten ret harsk, men det vender man sig til. :)
At drikke urten i te kan også være ret lækkert.
Har også prøvet at sniffe det og lave snaps ud af det, men uden så meget effekt..
Det er virkelig en af mine farvoritter. Enormt godt anti-depressant middel!

Planten har været brugt i årtusinder af buskmænd af San-folket til at blive i bedre humør og til at dæmpe angst og stress.
Noget tyder også på at den har været brugt af Khoikhoi-folkene. (også kendt som hottentotter)
Og traditionelt ryges det sammen med Cannabis, og jeg kan kun være enig med denne blanding. :D

OBS: Kanna indeholder SSRI og må ikke kombineres med MAOI, eller andre SSRIér.

Mvh.
Troldmanden

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Kan kanna/cannabis kombinationen anbefales i en joint? I så fald, hvad gør denne kombi speciel?

Læste i SunshineJunkie's tråd om 'legal highs', at han erfarer, at urten letter den omtågethed, man nemt kan opleve ved cannabis, hvilket jeg egentlig godt gad være foruden. Flere på denne vogn?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]