Utroligt at du opnår så høj en tolerance, ved udelukkende at ryge joints, for de 10 hoveder på bongen, har nok ikke rykket den betydeligt. Men som de alle her skriver, så hold en kort pause og hold dig fra bongen. Hvis du i forvejen har et forbrug, hvor du ryger hver dag, vil en bong kun sænke dig. For hvis som du selv siger, ikke føler at det har haft nogen negativ effekt på din skolegang, så vil det helt sikkert få det, hvis du begynder at slamme det ene hoved efter det andet. I starten vil det være, som om at man har genfundet hashen, og man bliver mere skæv, end hvad jeg har fundet opnålig på joints. Men efter noget tid bliver ens tolerance herefter, og man skal ryge mere og mere, for at opnå bare en normal skævert.
Derimod er jeg stor tilhænger af at ryge tjubang og pibe engang imellem. Så længe at man holder sig til at ryge joints til hverdag, og man bare hiver dem frem når det er weekend og man skal hygge sig med gutterne.
Når du bare ryger for dig selv, så prøv også at slukke jointen når du mener at du har opnået en ordenlig skævert, for hvis du ryger den færdig, bliver du ikke særlig meget mere skæv, men du kan derimod blive skæv af at ryge den halve joint du gemte..
Det kan også give lidt variation i styrken at rulle en ordenlig fattie, men det er dyrt! Eller som Cartman og mig lavede igår; twin sisters.. To joints med et rør imellem.
Men hvor meget kommer du i dine joints? Mængden kan også have meget at sige, at finde det rigtige blend mellem tobak og hash/skunk er critical for at den smager godt, og for at den også bliver økonomisk at ryge på. Selvom at det aldrig bliver økonomisk at ryge joints

Bobbybabz, TheRagingPussy og Postmandper har også et par gode tips. Som du selv erfarede da du røg skunk, er variation key til at opretholde en god tolerance. Jeg tror at det er på grund af at indholdet af thc og cannabinoler er forskellig fra plante til plante, og fordi vi får forskellige fra strain til strain.