Hey alle smokers derude
Nu skal i hører. Jeg går på ranum efteskole oppe i nordjylland og det er sådan set gået fint indtil videre. Jeg har røget hash i lidt over to år og ved derfor en del om rusmidlet. Jeg røg inden jeg kom op på efterskolen og så bliver jeg selvfølgelig også nødt til at ryge en fed heroppe engang imellem. Der er så gået et par måneder hvor jeg har røget heroppe og så har jeg selvfølgelig også fundet sammen med andre der røg pind. (sådan går det jo). Men vores elevråd på efterskolen har så fundet ud af at der en del der går og ryger joints. Og så har der så været et møde, kun med eleverne fra efterskolen altså uden lærere. Til dette møde sagde de så at lærerne også vidste en del nu. Og så gav elevrådet så en besked videre fra forstanderen om at vi skulle lade vær med det. Og hvis der kom mere om denne sag, ville få pisprøve alle sammen og der ville komme hundepatrulje og pis og lort op og eftersøge skolen. Vi er omkring 25 der har røget jay oppe på skolen og i alt er vi 200 elever.
Så mit spørgsmål til jer er om der nogle måde udover at få en anden til at pisse i koppen, så man kan undgå at blive taget i denne prøve. For man skulle meget muligt få sparket hjem, hvis man er positiv. Og det ville mine forældre ikke være særlig glade for da de betaler en helveds masse penge for denne efterskole og de virkelig gerne vil havde at jeg skal gå der året ud. Har gået der i et halvt år, så det ville være træls at blive smidt ud nu.
Men er der en måde som man snyde pisprøven på? Jeg har hørt om at cleanere og en helveds masse citronsaft ville fortynde det. Men jeg ville meget gerne havde jeres mening, hvis der er nogle derude som har erfaring fra ovenstående situation.
Mvh. Ranum Efterskole Joint Smokers.