Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 08:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle smokers derude :D
Nu skal i hører. Jeg går på ranum efteskole oppe i nordjylland og det er sådan set gået fint indtil videre. Jeg har røget hash i lidt over to år og ved derfor en del om rusmidlet. Jeg røg inden jeg kom op på efterskolen og så bliver jeg selvfølgelig også nødt til at ryge en fed heroppe engang imellem. Der er så gået et par måneder hvor jeg har røget heroppe og så har jeg selvfølgelig også fundet sammen med andre der røg pind. (sådan går det jo). Men vores elevråd på efterskolen har så fundet ud af at der en del der går og ryger joints. Og så har der så været et møde, kun med eleverne fra efterskolen altså uden lærere. Til dette møde sagde de så at lærerne også vidste en del nu. Og så gav elevrådet så en besked videre fra forstanderen om at vi skulle lade vær med det. Og hvis der kom mere om denne sag, ville få pisprøve alle sammen og der ville komme hundepatrulje og pis og lort op og eftersøge skolen. Vi er omkring 25 der har røget jay oppe på skolen og i alt er vi 200 elever.

Så mit spørgsmål til jer er om der nogle måde udover at få en anden til at pisse i koppen, så man kan undgå at blive taget i denne prøve. For man skulle meget muligt få sparket hjem, hvis man er positiv. Og det ville mine forældre ikke være særlig glade for da de betaler en helveds masse penge for denne efterskole og de virkelig gerne vil havde at jeg skal gå der året ud. Har gået der i et halvt år, så det ville være træls at blive smidt ud nu.

Men er der en måde som man snyde pisprøven på? Jeg har hørt om at cleanere og en helveds masse citronsaft ville fortynde det. Men jeg ville meget gerne havde jeres mening, hvis der er nogle derude som har erfaring fra ovenstående situation.

Mvh. Ranum Efterskole Joint Smokers. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Sig til din forstander at du ryger i weekenderne når du ikke er på skolen.
Hvad du foretager dig uden for skolen kan de være ligeglade med.

Har selv stået i samme situation for et par år siden :)

Site Webmaster
Brugeravatar

Bare fordi du opretter dit spørgsmål flere steder, får du ikke flere svar. Der bliver der i mod set ned på folk der opretter samme topic flere gange.

Samme topic, oprettet først

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Der er rigtige mange tråd her på siden hvor der bliver diskuterret forskellige ting som skulle virke mod det. Om noget af de virker ved jeg ikke...

Men som trøst kan jeg fortælle dig at da jeg gik på højskole for 7 år siden, der truede de også os med at de ville tage nogen test for at se om vi havde røget hash. De testede mig et par gange og resultat var det samme hver gang nemmelig at jeg havde hash i urinen, de kunne dog ikke smide mig ud på det grundlag da jeg sagde at jeg havde røget hash da jeg var hjemme i weekenden. Det eneste de kan se på urin test er om du har røget hash inden for de sidst par uger, hvor mange ved jeg ikke helt da det svinger fra test til test...

Medlem

Billede

Det her det virker det har jeg brugt flere gange efter at jeg har været på orlov..

Skriv hvis du vil købe noget

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]