Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har lige fået 1g cyller (spids nøgenhat) af mine kammerat og sider her til aften og tænker lidt om man skulle prøve det, da jeg faktisk aldrig har prøvet svampe dog har jeg prøvet keta, mdma og ryger hash på daglig basis så det jeg vil høre om, er om jeg selv kan tage svampe eller om der er en eller anden hemlig regl om at man skal gøre det i fællesskab med andre nu hvor jeg ikke har prøvet syre/svampe før og vil osse gerne vide om der er nogen som kender en god måde at brygge en kop te på disse dejlige svampe?

Hilsen ham som ikke kan lide champignon

Junior medlem

bedst med en trip sitter første gang, en go ven eller noget :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er nok en god idé hvis du ikke gør det alene første gang. En god ven eller en god trip sitter ville være en god idé at have med som der bliver sagt.

Knus svampene, kog noget vand, hæld svampene i vandet og lad det trække i 10 min? Drik vandet og æd evt resterne af svampene. Det er vidst den nemmeste måde at gøre det på :D Husk at det virker meget hurtigt hvis du drikker det i te. Hvis du ikke kender noget til svampenes virkning eller psykedeliske stoffer i det hele taget ville det være en god idé at læse en masse om det og sætte dig ind i hvordan de virker. Trip rapporter er altid gode og lærerige!

Junior medlem

Takker mange gange,
Må vente med at prøve dem til weekenden så, og føler mig rimlig velinformeret omkring psykedeliske stoffer men har dog aldrig rigtig prøvet sådan noget som syre/svampe som vel er nogle af de hårde drenge indenfor kategorien psykedeliske stoffer ?

Men jeg vil da brygge mig en god kop te i weekenden med en god ven... :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse.

Junior medlem

jeg kunne desvære ikke lige finde en makker som ville fråde nogle svampe med mig i denne weekend,
så regner stærkt med at det blive i den kommende weekend jeg får dem spist. Har dog lige et spørgsmål mer and stilkene på svampene. Kan de osse spises eller?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
qunoxx skrev:
jeg kunne desvære ikke lige finde en makker som ville fråde nogle svampe med mig i denne weekend,
så regner stærkt med at det blive i den kommende weekend jeg får dem spist. Har dog lige et spørgsmål mer and stilkene på svampene. Kan de osse spises eller?

Dem spiser du bare :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Personligt ville jeg anbefale "jomfruer" til at spise dem, da jeg mener at man skal have det hele med den første gang. Den lette eufori over at kunne begynde at mærke dem så småt i onsettet og tvivlen om det er placebo man føler. Det fjerner man meget af ved at brygge te på dem, det er bare lige på og hårdt. I det hele taget er jeg forfalden til at spise dem, for at få flere aspekter i oplevelsen.
Edit: man kan faktisk godt sammenligne det med forspil ved sex.

Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Personligt ville jeg anbefale "jomfruer" til at spise dem, da jeg mener at man skal have det hele med den første gang. Den lette eufori over at kunne begynde at mærke dem så småt i onsettet og tvivlen om det er placebo man føler.

Selvom jeg ikke er jomfru længere kan jeg sagtens føle det samme stadigvæk. Det er tit sådan at jeg venter i et stykke tid, og kan mærke at jeg blive mere glad og det hele virker lidt anderledes end det normalt er, men det er så subtilt at det ligeså godt kunne være placebo.
Jeg begynder at tro at nu begynder come-uppet, men der sker ikke rigtigt mere. Så kan jeg måske vente 10-20 minutter mere, og så begynder de klassiske effekter (som jeg ihvertfald plejer at få) at træde ind som fx. gummi/gelé ben, alt i ens synsfelt ser "anderledes" ud, forstærkede farver og så begynder de kringlede tanker lige så stille at snige sig ind på en. Man er ihvertfald ikke i tvivl når det først begynder at virke! :)

Nu har jeg så heller ikke prøvet at brygge te på svampe endnu, men kunne det at indtage det som te, eller at bare tygge dem ikke sammenlignes med at ryge en joint, og så at ryge bong?
En joint-cannabis-rus er ihvertfald mere blød, og overgangen er mere smooth, hvorimod bong er mere lige på og hårdt.

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]