And skrev:
Personligt ville jeg anbefale "jomfruer" til at spise dem, da jeg mener at man skal have det hele med den første gang. Den lette eufori over at kunne begynde at mærke dem så småt i onsettet og tvivlen om det er placebo man føler.
Selvom jeg ikke er jomfru længere kan jeg sagtens føle det samme stadigvæk. Det er tit sådan at jeg venter i et stykke tid, og kan mærke at jeg blive mere glad og det hele virker lidt anderledes end det normalt er, men det er så subtilt at det ligeså godt kunne være placebo.
Jeg begynder at tro at nu begynder come-uppet, men der sker ikke rigtigt mere. Så kan jeg måske vente 10-20 minutter mere, og så begynder de klassiske effekter (som jeg ihvertfald plejer at få) at træde ind som fx. gummi/gelé ben, alt i ens synsfelt ser "anderledes" ud, forstærkede farver og så begynder de kringlede tanker lige så stille at snige sig ind på en. Man er ihvertfald ikke i tvivl når det først begynder at virke!

Nu har jeg så heller ikke prøvet at brygge te på svampe endnu, men kunne det at indtage det som te, eller at bare tygge dem ikke sammenlignes med at ryge en joint, og så at ryge bong?
En joint-cannabis-rus er ihvertfald mere blød, og overgangen er mere smooth, hvorimod bong er mere lige på og hårdt.