Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Men, er der ingen som ligger inde med en sund madplan?
Eller selv har tabt nogle kg via, en madplan .. Kunne være meget sjovt at prøve, at se om det virker og jeg kan holde den. Og det skader jo aldrig uanset hvad, at spise lidt sundt.

Medlem
Brugeravatar

en kostplan er noget du selv laver, folk er ikke ens, og vi har alle sammen et forskelligt ligevægtsindtag. Men tvivler på at du gider gøre noget ud af det, så bar kør den der med at spis sundt og spis mindre end du plejer. La vær med at tage så store portioner når du spiser osv..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ophidian skrev:
Men tvivler på at du gider gøre noget ud af det, .

Hvad mener du med det?

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes, man skal droppe alt det fis med at lave lange kostplaner til flere måneder, hvor man måske taber 10 kilo over den række måneder. Vægttab er for de flestes vedkommende lettest over en kort periode. Det er altid sjovere at tage på end at smide kiloene igen, men det kan altså gøres hurtigt det med at smide kiloene. Find en kur, der ikke tager 10 uger at gennemføre. Men gør noget selv. jeg bruger selv http://www.t-nation.com

Og jeg har for nyligt tabt 8 kg. over 2 uger, med minimalt tab af muskelmasse.

Medlem

Grusom skrev:
Jeg synes, man skal droppe alt det fis med at lave lange kostplaner til flere måneder, hvor man måske taber 10 kilo over den række måneder. Vægttab er for de flestes vedkommende lettest over en kort periode. Det er altid sjovere at tage på end at smide kiloene igen, men det kan altså gøres hurtigt det med at smide kiloene. Find en kur, der ikke tager 10 uger at gennemføre. Men gør noget selv. jeg bruger selv http://www.t-nation.com

hvorfor er det sjovere at tabe sig end at tag på?? os med højt stofskifte ska kæmpe nøjagtig ligså meget som en der vil tabe sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

idiot skrev:
Grusom skrev:

hvorfor er det sjovere at tabe sig end at tag på?? os med højt stofskifte ska kæmpe nøjagtig ligså meget som en der vil tabe sig.

Nu blev der jo snakket om vægttab, og det er da klart, at det er sjovere at tabe et par kilo end at tage på, hvis man gerne vil ned i vægt. :)

Junior medlem

Jeg har taget therma over længere periode for noget tid siden. Det er lidt svært at sige til dig hvordan bivirkningerne er, da de er forskellige fra person til person. Nogle af mine venner tog dem også, og vi havde alle (næsten) forskellige bivirkninger. Mine bivirkninger var, at jeg sommetider var totalt rastløs, havde søvnbesvær og "hede-turer". Kapslerne virkede også forskelligt på os alle, jeg tabte mig 7 kg på en månede, hvorimod min ven kun tabte 4 kg. Jeg tog to kapsler om dagen, da jeg har en veninde der har "misbrugt" therma power indtil det gik galt. Så du skal tænke om du vil tage bivirkingerne med.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
spiffeh skrev:
Armaghetto skrev:
spiffeh, det er forkert du skriver at effedrin _kun_ gør at mindske trangen til mad.

effedrin gør dette ja, men det er ikke det eneste. Som koffein, amfetaminer og flere så øger dette frigivelsen af fedt fra kroppen (især på maven har jeg hørt flere steder), og dette gør at uanset om man spiser lige så meget som man plejer, så vil det stadig slanke kroppen. virkningsmekanismen hedder vist lipolyse.

jeg synes det er ok at benytte effedrin til at få en slank figur, hvis blodtrykket er blevet testet normalt. dog skal man sætte sig godt ind i det, og sørge for at ikke bruge det for længe, for høj dosis og alt det der. og efter man har benyttet det og tabt sig, så begynd at spis sundt og dyrke motion og lad være med at gøre det til en vane at "bare" spise effedrin hvis man bliver overvægtig igen.

sådan en påstand fortjener vidst en kilde ;)

- Det skulle ikke undre mig om det forøger forbrændingen en smule i kraft af at det forhøjer blodtrykket, og gør personen mere frisk/aktiv. - Men jeg tvivler på at det øger frigivelsen af fedt fra kroppen.

Efedrin øger kropstemperaturen og fedtforbrændingen. Jeg gider ikke finde en kilde, men ved det. Hvis i googler vil i finde ud af det er rigtigt. Efedrins virkning forstærkes af koffein og vist nok også omvendt (men det sidste er jeg ikke sikker på).

Dyrk motion, gerne en kombi af kondition og vægttræning og spis mindst et gram protein pr. kilo kropsvægt, så vil du med garanti se resultater. Det er vigtigt du spiser ordentlig og dyrker motion, så du taber dig på den rigtige måde. Kombinerer du efedrin med koffein, dyrker motion og spiser sundt, så vil du (alt andet lige) tabe dig hurtigst. Jeg anbefaler ikke kombien, men konstaterer bare.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

Jeg har taget Therma Power engang. Jeg tog det over 3 måneder. Jeg vil sige, at hvis man spiser sundt og holder sig nogenlunde aktiv, så er det en god ting. De hjalp mig. Alt i alt tabte jeg 18.7 kg på de 3 måneder. Men jeg droppede også ALT der hedder sodavand, slik osv. og begyndte at motionere. Det er godt til at give dig motivation vil jeg mene :-D Og så holder den jo også sulten nede.. Men har lige bestilt nogle andre effe piller her til morgen, så må vi se om de virker.. http://www.INGEN FORHANDLER LINKS!!!!!! -HopIFjordeN

Hvis man som mig er lidt små doven og har svært ved at komme igang synes jeg altid at ECA stacks har 'givet mig sparket' til at komme igang :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Som sagt skal du helt klart sætte dig ind i dit helbred, hvis du skal til at rode med efedrin. Jeg har selv taget det, dog ikke therma power, da jeg har fået fortalt at det skulle have en begrænset virkning, frem for rent efedrin. Jeg tog 2 - 3 piller om dagen kombineret med motion og styrketræning (Løb, boksning, vægte) i en periode på ca 1½ måned. Nu har jeg dog holdt en pause på ca ½ år, fordi jeg følte at jeg begyndte at danne en afhængighed til dem. Da jeg følte at jeg ville stoppe begyndte jeg at trappe ned til 2 piller om dagen, 1 om morgen og 1 om middagen. Grunden til jeg tog en om middagen var for at forebygge rystelserne.. Ja, rystelserne, og dem kommer der mange af hvis du tager dem i en længere periode. Til sidst tog jeg en pille om morgen, hvorefter jeg mere eller mindre kom smertefrit væk fra dem. Dog krævede det et par natter med begrænset søvn. Mit nytårsforsæt er at begynde at træne mere i det nye år, så har tænkt lidt på at prøve mærket Stacker 2 xplc... Har mæsten kun læst gode anmeldelser om det.. :)

Her er et billede af de efedrin piller jeg var på i 1½ måned
Billede

Okay billedet er lidt oversized.. Dont flame ;)

Cannabis entusiast

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er simpelhen for dumt. Læs om hvordan du spiser og motionere ordneligt, det er altså ikke ret svært at tabe sig!
Få nu i stedet groet en rygrad og kom igang og drop de dårlige undskyldninger.

Ligger du i kcal underskud taber du sig, ligger du i overskud tager du på. Pretty fucking simple.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Heey Bl0dpump, jeg skrev det her til Exstrem som ville tabe sig på amf. det her er percis det samme du faktisk gør bare med Efedrin.

Du vil ikke tabe dig, ved at blive ved med at tage amfetamin, faktisk har jeg ikke noget speciel stor erfaring med amfetamin, men det der sker er at du erstatter maden med amfetamin, jo du taber dig i mens du har dit forbrug ved at tage amfetamin, men hvis du normalt spiser 500 kalorier mere om dagen, har du lært din krop, at den ikke skal gemme på fedtet den skal bare bruge løs. Du får massere af fedt ind, men du dyrker ikke motion så kroppen, har ikke nogen grund til at bruge fedtet, så du bliver bare støre og støre. Når du begynder og tage amfetamin får kroppen ikke de kalorier som den normalt fik, så du taber dig meget hurtigt, fordi din krop ikke gemmer på fedtet, men efter et længere forbrug af amfetamin lære kroppen at den skal gemme på fedtet, fordi din krop ikke får de kalorier den skal have, så når du stopper med at tage amfetamin, har din krop lært at den skal gemme på fedtet, når du så begynder og spise igen beholder du fedtet. og sådan vil det gå om og om igen og igen. Dit resultat ender med at du har tabt alt din muskel masse og den tager lang tid og genoptræne. lyt til hvad folk syger herinde, det er virkelig noget lort at begynde og tage amfetamin for at tabe dig. Din krop vender sig bare til det, og du får ikke noget ud af det end du har tabt muskel masse. Normalt spiser et normalt menneske 2000 kalorier om dagen, Det skal du også have for at tabe dig. ud over det skal du dyrke motion for at forbrænde fedtet, du har taget på. hvis jeg skal give et godt råd så lav en kost plan en god sund morgen mad, husk at du cirka skal have noget at spise hver tredje time. spis sundt, helst uden sukker, men noget sukker skal du spise, nu mener jeg ikke slik, men frugt. hold dig væk fra coca cola og andet sodavand, du skal drikke mælk og vand får at styrke muskler og knogler.

Hilsen Marcus.. ;D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kig nu på datoerne, folkens... Det her topic er langt over et halvt år gammelt!
Kom nu ind i kampen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]