Jeg er 22 år, og nej, mine forældre ved ikke at jeg ryger en god pind når jeg kan.
Jeg er ganske af den holdning at de ikke skal vide alt, og derfor rager det mig egentlig er papand om de ved det eller ej. Desuden vil det sikkert skabe et fuckup i familen uden lige da min søster er stærk modstander af hash (hun blev noget så skidt tilpas engang). Hvis HUN opdager det, så kan jeg helt sikkert glemme alt om nogensinde at se min niece og min kommende nevø/niece igen.
Men ikke desto mindre er det mig komplet ligemeget, da jeg ved at det er en konsekvens af at man ryger noget urt engang imellem, og hvis det skal være sådan, så må jeg lade være.
Jeg røg første gang da jeg var 15 til et halbal, hvor der var en kammi der kom hen og spurgte mig ad, efter et ja hev han så en schooljoint frem. Næste gang var så da jeg var en 16-17 år hvor jeg prøvede at ryge jordpibe (man bliver fucking blæst af det.) så gik der en 3-4 år indtil jeg fandt en gammel kammerat jeg havde mistet forbindelsen til, dengang var han grower og han gav mig noget af hans hjemmelavede skunk. Siden da, hver gang jeg var hos ham, har jeg været ude for at købe noget urt...
Nu er det bare sådan at mange af de klubber han kendte er lukkede

, men det er ingen hindring, da jeg har tænkt mig at flytte til grenaa til sommer, og så skal der gang i en skabsfarm til mig og vennerne