10hi-f9z skrev:
Personligt synes jeg ikke du skal eksperimentere med LSD nytårs aften, hvis det vel og mærket er din første gang på LSD. efter min mening er LSD trippet meget mere intensivt end svampe, og rusen er meget længere. Så jeg synes helt klart coke ville være et bedre valg, specielt fordi du er i selskab med 8 andre coke hoveder

... men det er jo bare min mening
Det kunne der sagtens være noget om. Jeg må heller snakke med de andre om det, hvis det endelig er.
quad skrev:
Nu kender jeg hverken dig eller dine venner, men det ville være ærgerligt at sidde med en følelse af at man ikke kommunikerer særlig godt med de andre. Hvis man sidder i en følelsesladet øjeblik og man opfatter de andre som abekatte, kan det nok være rimelig bad-trip-inducing :p
Men det kommer måske også an på hvor "overbærende" dine venner er i forhold til at du er skudt ud i et trip, og hvor god du selv er til at være ovenpå i situationen.
Men hvis det er gode venner, som du også nyder når de er på coke, så vil jeg ikke afvise at det godt kan blive epic

De vil uden tvivl være ret overbærende, og det er meget fredelige og sympatiske typer, som altid bliver love-agtige på cola - desuden ved jeg fra min svampetrips, at jeg er i ret god balance med mig selv sammenlignet med andre. Måske det også bunder ud i, at jeg rent faktisk har en voldsom lyst til at prøve stoffet og ikke kun gør det for at være én i flokken - som jeg ofte har flere af mine venner mistænkt for at gøre.
Men det virker til, at den generelle opfattelse er, at det er bedre at vente til en anden god gang?