Kristian12 skrev:
Forkert ! I min verden, er bong toleret til en hvis grænse. Daglig rygning på bong er simpelthen ulækkert, min mening.
Det jo det fede ved et debat forum, specielt når man angriber andre personligt, ikk? Selvom man faktisk slet ikke kender personen bag skærmen. Jeg kunne jo i princippet være hvem som helst. Men man fanger altså mange erfaringer op igennem årene ven. Nu har jeg været på planeten i dobbelt så lang tid som dig selv. Det betyder dog ikke at jeg ved mere end dig, men den måde du beskriver mig er helt rigtig, i hvert fald i dine øjne.. Så hold den tanke og tænk på at jeg er en gammel nar. For det er jeg fandme os. And I don't give a fuck to be honest.
Jeg har bare set skævt på bong-(MIS)brugere. Det kommer helt sikkert an på min daværende omgangskreds i sin tid. Det var både rockere, skumle pushere, stor kriminelle polakkere og andre sjove mennesker. Det er nok der, jeg har min hårde tone. Jeg siger det jeg vil lige ud, hvem skal forhindre mig i det? haha, jeg er fandme os så meget bedre end alle jer andre. I følge DrGreenThump i hvert fald. Hold da kæft man, tag dig sammen.
- Sug videre i bongen som du agter, jeg gider virkelig ikke det her latterlige pis mere. Og specielt ikke hvis det begynder at blive personligt. Det synes jeg simpelthen ikke Psychedelia skal udsættes for. Sådanne nogen ting burde ordnes face to face.
Du rør' mig slet ikke, kun et smil på læben herfra.
SLUT herfra.
wtf dude som om jeg gider "røre" dig!? Det er jeg sku da godt klar over jeg ikke gør ( for du fatter ikke at der findes mange tyber bongrygere, præcis som der findes mange tyber jointrygere ) men igen det VIL du ikke forstå!? jeg gider slet ikke bruge tid på din latterlige kommentar om at det skal ordens "face 2 face"...skal jeg tage det som en fysiks trussel eller hvad!? hvis ja, ja så er du da for langt ude

Du fatter det du VIL fatte og har aldrig gidet bruge tid på folk som dig, og det gider jeg sku heller ikke her...og for øvrigt har din alder INGEN betydning for min mening om dig, jeg kender folk i din alder der er way more ungdommelige i deres holdninger end deres yngre artsfæller, så lad nu vær at spille det der "ganle nisse" kort, det holder ingen steder. og lige en anden ting, jeg blir ikke imponeret over de tyber du kender eller har kendt eller whatever, ligeledes blir jeg heller ikke skræmt hvis det var det du ville opnå!? tværtimod syns jeg bare det siger lidt mer om dig end hva det gør om mig...